Home Forums Gear Kleding en toebehoren combinatie thermoshirt&backprotector

Dit onderwerp bevat 7 reacties, heeft 4 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  genesiz 13 jaren, 4 maanden geleden.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #4408

    jemappellemike
    Bijdrager

    Wat voor een thermo shirt gebruiken jullie in combinatie met een rugprotector?

    Ik gebruik zelf een dainese protector met zo een mouwloos vestje.
    Alleen mijn dure odlo evolution warm thermo shirt ging gelijk kapot.

    Ik wil graag weten wat voor een goede thermo shirts wel goed te gebruiken zijn.

    Thanks

    #4410

    genesiz
    Bijdrager

    draag jij na je thermoshirt direct je snowboardjas? Zo ja, vreemd 🙂 Zo nee, doe de protector over je 2e laag heen, dan zou hij niet kapot moeten gaan.

    Zoiezo vreemd dat je thermoshirt kapot gaat, dat zou zeggen dat de protector niet goed zit of een slechte pasvorm heeft.

    #4420

    rinus
    Bijdrager

    Is ’t lang geleden? Anders zou ik ff een belletje plegen met de winkel waar je hem gekocht hebt. Zoiets zou niet moeten kunnen, zeker niet bij een goed merk als Dainese. Misschien kan de winkel je tegemoet komen in de kosten van je shirt.

    #4424

    jemappellemike
    Bijdrager

    Ik heb mijn odlo gewoon vergoed gekregen. Er is verder echt niets mis met de protector.
    Ik vraag me nu gewoon af wat voor een thermoshirt andere mensen met protector gebruiken?

    Ik draag een thermo shirt dan protector dan mijn jas. Ik ben erg fanatiek dus warm krijg ik het zo.

    Als ik een 2e laag draag verlies ik de goede ventilerende werking van mijn 1e laag, of ik moet ook een thermo 2e laag. maar die zal waarschijnlijk ook gewoon kapot gaan.

    #4438

    rinus
    Bijdrager

    Ik ben wel benieuwd waar je shirt dan kapot ging en wat voor stukje protector de beschadiging veroorzaakte…

    Ik heb pas een protector gekocht en draag meestal gewoon een thermoshirt en een fleece pully. Nog niet uitgeprobeerd overigens.

    #4442

    avoriazzz
    Bijdrager

    wat een vage combo, thermo shirt met daarover meteen de jas… ik doe gewoon een chille trui aan en als ik t park in ga een protector en anders trui en jas. alleen als het heel koud is doe ik er een thermo shirt onder. gewoon van de hema, lekker warm. alleen in je thermo shirt ziet er ook wel een btje gay uit als je ergens lekker zit te eten

    #4447

    rinus
    Bijdrager

    [quote=”avoriazzz” post=902]ik doe gewoon een chille trui[/quote]
    Zo’n handige katoenen hoody die al het vocht vasthoudt?:P

    [quote]alleen in je thermo shirt ziet er ook wel een btje gay uit als je ergens lekker zit te eten[/quote] :laugh:

    #4452

    genesiz
    Bijdrager

    Ligt eraan, als je mijn bierbuik hebt wellicht wel maar een strak getraind lichaam zal denk ik geen problemen geven, zeker niet bij de bardames! 😉

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.