Home Forums Outdoor Europa Gezocht: De plek dit seizoen!

Dit onderwerp bevat 16 reacties, heeft 12 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  fl0wrider 13 jaren, 5 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Berichten
  • #3598

    freek
    Bijdrager

    Fijn! Een nieuwe Lijst! De allereerste post voor het wintersportgebied voor dit nieuwe seizoen op de vernieuwde US!

    Eigenlijk kwam ik even neuzen op US om te kijken naar welk gebied ik dit jaar zal gaan… Zoveel keus namelijk!
    Maar alle oude post zijn weg…!
    Nieuw begin dan maar?

    Vertel mij (en iedereen die op zoek is naar de spot van dit seizoen) waar en waarom wij daar naartoe zouden moeten!
    Thanks alvast en be good!

    #3630

    avoriazzz
    Bijdrager

    dan moeten we toch eerst weten wat je budget ong is en houd je van 8 uur bij de lift staan om zo veel mogelijk pret in de sneeuw te hebben of zoek je meer een vakantie voor de rust? ben je een echte anton en zit je elke dag in de après ski. dat zijn dingen die je toch moet weten om iemand advies te kunnen geven.

    kortom, geef zo veel mogelijk info van wat je zoekt.

    #3631

    freek
    Bijdrager

    [quote=”avoriazzz” post=67]dan moeten we toch eerst weten wat je budget ong is en houd je van 8 uur bij de lift staan om zo veel mogelijk pret in de sneeuw te hebben of zoek je meer een vakantie voor de rust? ben je een echte anton en zit je elke dag in de après ski. dat zijn dingen die je toch moet weten om iemand advies te kunnen geven.

    kortom, geef zo veel mogelijk info van wat je zoekt.[/quote]

    Ja Stom, je hebt helemaal gelijk.
    Oke, dit zijn de voorwaarden:

    – Onder de 400 (weekverblijf/ incl skipas/ 6pers/ excl vervoer)
    – Groot park
    – “Off-piste” of niet geprepareerd rood
    – Geen gezinnen
    – anton laten we thuis
    – eerste lift, laatste lift
    – klein biertje voor het eten
    – geen overvolle pistes

    Zoiets of ben ik echt zo veel eisend…?

    #3632

    steffen
    Bijdrager

    Mayrhofen!
    In Mayrhofen kun je in ieder geval een van de betere parken van europa verwachten, namelijk het Vans penken park. Verder heb je hier ook de een hoop blauwe, rode en zwarte pistes voor de piste jib. Als je poeder wilt rijden kom je hier ook zeker uit de voeten.
    Onder de 400,- met skipas en verblijf moet zeker lukken. Buiten de drukke vakanties is het goed te doen qua drukte en kun je in de scotish of gasthof zillertal riders lounche hoop toffe mensen aantreffen.
    Ik ben twee week geleden nog op de hintertux geweest. Dit is de gletcher vlakbij mayrhofen. Een hoop poeder en park kunnen shredden!
    Check saiko.com!

    #3643

    ex
    Bijdrager

    Ik zou zeggen Mayrhofen/Les Deux Alpes 🙂

    #3654

    ted-h
    Bijdrager

    Valtho!!! Hangt wel een beetje af wanneer je gaat. Wij gaan altijd eind maart en dan is het en goedkoop en niet zo heel druk!!

    #3681

    jellah
    Bijdrager

    ValTho? Hell no!
    Zeker geen groot park (wel leuke freeride), in ieder geval een slecht park, en voor Franse begrippen oneerlijk duur.. Kijk als je zelf vervoer kunt regelen eerder naar de betere Zwitserse gebieden, in ieder geval gebieden waar geen busreizen heen gaan! Laax, Silvretta Nova, dat soort werk! Offpiste kun je op veel plekken wel vinden, als er maar verse sneeuw ligt 😉

    #3689

    avoriazzz
    Bijdrager

    herinner ik me het goed als Valerio een aantal jaar geleden met valerio in de sneeuw ook in Gasthof zillertal verbleef?

    #3702

    willllemmmm
    Bijdrager

    Klopt! Ik heb die aflevering toen op het internet gezien. Ik zou het wel nog eens terug willen bekijken, maar ik vind het nergens meer terug op het internet.

    #3706

    Anoniem
    #3710

    freek
    Bijdrager

    Valerio Smerio! Die gast wordt betaald om op vakantie te gaan! Dan is het altijd vet!

    Er moet toch wel een goede discussie op gang komen hier hoor. Hoe zit het bijvoorbeeld met Noorwegen en Zweden of Italie… Of de “kleine” plaatjes in het schitterende Oostenrijk als Muhlbach of Flachau?

    #3720

    bobbejaan1
    Bijdrager

    Anton laten we thuis, mooie opmerking

    Ben zelf nooit in Mayerhoffen geweest maar hoor daar altijd goede verhalen over. Zelf verblijf ik in Zwitserland, Geen anton, geen drukke pistes..

    Ik heb dagen dat ik 5 x een first track kan zetten voordat er iemand anders de piste op komt…

    NICE

    #3972

    rockstardio
    Bijdrager

    Mayrhofen boeken via [url]www.saiko.com[/url] afgelopen maart gedaan toen zat ik in het gasthof zillertal met de pro boarders die er waren voor de wangle tangle 2010. Zo ie zo veel events in het populaire vans penken park.

    Avoriaz in les portes de soleil afgelopen januarie geweest ook niks tekort maar Mayrhofen is veeeeel leuker.

    Dit jaar gaan we in januarie richting Valfrejus off-piste, michroscopisch klimaat leip veel poeder, veel gezinnen in dit gebied maar die zijn wij niet van plan tegen te komen die bevinden zich namelijk op de pistes 😛 Niet zo’n druk gebied tevens.

    #3977

    Anoniem

    Ga naar wall of walls in alaska :p waar jeremy jones een zaalige run deed!

    #3986

    freek
    Bijdrager

    [quote=”Michielfm” post=430]Ga naar wall of walls in alaska[/quote]

    Leuk hoor, maar valt dat met de auto te doen? 😉

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.