Home Forums Algemeen Algemeen Headphones

Dit onderwerp bevat 11 reacties, heeft 6 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  kevinhoogendam 10 jaren, 8 maanden geleden.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #6068

    dusky
    Bijdrager

    Een topic over headphones! Stel hier je vragen, plaats reviews, deel je mening, etc.

    Dan begin ik meteen:

    Ik kwam op internet de Skullcandy Uprock tegen.

    [img]http://www.blue-tomato.com/medias/generated/generated_xCvEkONAjLic8RTHiWF968-30_350_350.jpeg[/img]

    Is deze koptelefoon wat voor tijdens het snowboarden? Dus:

    Zit ie comfortabel?
    Klemt ie goed om je hoofd? (zodat ie er niet af valt tijdens het boarden)
    Hoe is de geluidskwaliteit?
    Is het een sterk ding dat niet meteen kapot gaat?

    Het lijkt me wel een mooi dingetje voor tijdens het boarden. Hij is niet superduur iig.

    #6070

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Gewoon een Icon halen. Kleiner en dus minder vervelend

    #6072

    avoriazzz
    Bijdrager

    Die nieuwe variant ervan is ook chill!
    hele hoofdband van rubber en sluit goed aan = niet afvallen tijdens het boarden en niet meteen kapot gaan bij 1x vallen.
    + een icon op je hoofd is gewoon stijlisch

    #6073

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Ik ga echt voor de oude Icon. Met de dubbele band of hoe je het ook noemt. Vind die Icon 2 met enkele band meer iets voor vrouwen.

    Maarja hier nog aantal plusjes voor de Icon(2):
    Kleiner
    Lichter
    Geluid is goed genoeg om lekker mee te boarden
    need to say more?

    #6074

    nincom
    Bijdrager

    [quote=”KevinHoogendam” post=2574]Ik ga echt voor de oude Icon. Met de dubbele band of hoe je het ook noemt. Vind die Icon 2 met enkele band meer iets voor vrouwen.

    Maarja hier nog aantal plusjes voor de Icon(2):
    Kleiner
    Lichter
    Geluid is goed genoeg om lekker mee te boarden
    need to say more?[/quote]
    Snel kapot?

    #6075

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Ik heb ruim 2 jaar met een Icon gedaan voordat ik een kabelbreuk had. Heb een halfjaar een nieuwe Icon en die mankeert ook nog niks en die heeft al wat klappen mogen ontvangen.

    Ligt er maar net aan hoe je er mee omgaat.

    #6076

    nincom
    Bijdrager

    Wij krijgen hier in de shop zo vaak klanten die na een paar dagen met snowboarden of skaten hun skullcandy breken. Altijd in het midden. Vooral bij de oudere icons is dat het geval geweest. De nieuwe houden het langer uit.

    Goed alternatief zijn urbanears, zelfde design als die wesc dingen maar tenopzichte van de icons hebben ze een veel beter geluid en het speaker oppervlakte is groter.

    #6077

    avoriazzz
    Bijdrager

    die zien er ook niet heel verkeerd uit, maar blijven die tijdens het boarden op je kop zitten?

    #6078

    nincom
    Bijdrager

    Ik doe meestal me goggle strap erover en dan blijft hij zeker zitten.
    Zonder heb ik geen idee.

    #6099

    guzzer
    Bijdrager

    [img]http://3.bp.blogspot.com/_Yp1DZ3WIGkY/SOMsm7bqb0I/AAAAAAAAAAM/6j7cHWU3-Cs/s320/headphones.jpg[/img]

    ik doe het met deze, ik heb ze in de Fnac voor een 20tal euros opgepikt vorig jaar, en heb ze ondertussen 1 keer moeten binnen doen omdat de kabel naar de kut was..
    ik ben blij van de prijs kwaliteit verhouding en heb ze eigenlijk elke dag op dus zeker geen slechte aankoop gedaan

    en zoals nincom zei gewoon onder de strap van je goggles en je raakt ze niet kwijt eventueel een kap erover en dan blijft alles ook mooi sneeuwvrij

    #6813

    meestheboss
    Bijdrager

    ik heb de Philips stretch zijn gesponsord door Jeremy Jones en zitten heerlijk

    #6815

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Ik ben tegenwoordig geswitched naar skullcandy jib. 10tje bij de freerecordshop en in-ear dus geen last van pratende mensen of vervelende muziek van de indoorbanen.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.