Home Forums Gear Snowboards en toebehoren Iemand ervaring met Smokin snowboards?

Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  schuimzeep 10 jaren, 1 maand geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #6946

    jeroen73
    Bijdrager

    Heeft een van jullie toevallig al eens op een Smokin snowboard gereden?
    Kunnen jullie mij deze planken aanbevelen? Zo ja, op welke board heb je gereden?

    #6950

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Google -> smokin (modelnaam)(bouwjaar) review -> tadaaaa!

    #6951

    jeroen73
    Bijdrager

    Als alles toch zo makkelijk zou zijn he.
    Ik wil weten of er Nederlanders zijn die ervaringen hebben met deze planken?

    #6956

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Als het niet zo makkelijk te vinden, zal dat vast een reden hebben he.

    Aangezien ik wel 5 hele mensen ken die erop rijden of gereden hebben, daarbij komt dat het niet echt een bekend merk is. Dan gok ik zomaar dat je lang kan wachten op je antwoord 😉

    #6970

    schuimzeep
    Bijdrager

    ik rijd nu een aantal jaar op een smokin-plankje, aangekocht na test in terneuzen.
    ’t is er eentje voor vrouwen dus kan niet echt een aanbeveling doen 🙂 qua specs zeer gelijkaardig met gnu/libtech, ben echt fan van magnetraction. de plank lijkt iets degelijker gezien de edge die doorloopt over nose en tail, heb voorlopig nog geen schade wat met mijn vorige plank (gnu) wel het geval was.
    voor de rest, goeie gladde base, fijne flex, redelijke pop. boardt zeer aangenaam maar kan op alle bovenstaande items niet tippen aan de gnu ladies choice waar mijn vriendin momenteel op rondscheurt..kwestie van appelen met peren te vergelijken..
    hopelijk ben je er iets mee..

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.