Home Forums Algemeen Algemeen Ik zoek Snowboard vrienden

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  nitro1973 13 jaren, 5 maanden geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #3671

    rob77
    Bijdrager

    Hey Volk,

    Hier nogmaals mijn oproep maar dan wat uitgebreider door middel van tips
    van lezer van mijn vorige oproep.(met dank daarvoor)

    Mijn naam is dus Rob ben 33 en woon in Denekamp(twente)Overijssel. Ik board nu een kleine 4 jaar. Ik ben niet 1 van de stunts en tricks ben een Freerider wat ik hier dus mocht lezen in dit forum.Ben verder een gevorderd beginner en wil zeker nog wat bij leren.

    Gezien hier in overijssel bar weinig te doen is qua Boarden ben ik dus
    op zoek naar mede lotgenoten die willen boarden maar verder geen vrienden of kennissen heeft waarmee hij of zij kan gaan Boarden.

    Ik board het liefst in Landgraaf maar dat is wel 3 uur rijden voor mij
    daarom ga ik ook geregeld naar Allrounder in Neuss(D)wat maar 1,5 uur rijden is voor mij. Allrounder ligt iets verder dan Bottrop.(Bottrop de slechte baan voor boarders trouwens)

    Ik ben in dat opzicht dus best bereid om de uren qua ries tijd weg te slikken om maar lekker te kunnen Boarden.Wil dus ook wel richting het westen rijden om daar de banen te proberen. Want ja ik wil gewoon Boarden.

    Maar ik zou het fijner vinden om met meer volk die reis te maken.
    Dus boarders uit overijssel en Drente wil jij Baorden dan geef een gil en
    we gaan wat afspreken.

    Groeten Rob.

    #3698

    nitro1973
    Bijdrager

    Hoi Rob

    Leuk een mede boarder uit het oosten
    Het klopt dat botrop echt een verschrikelijke baan is funest voor board en ski’s. en die lopendeband.:sick: Neus is een stuk beter wel kleiner maar sneeuw 10x beter. Wij gaan een paar maal per jaar naar een indoorbaan laatste keer spaarnwoude we waren daar met vakantie en combineren dat dan met ski en board avondje.pfff wel een auto vol vis en wintersport uitrusting lolz
    Ik weet natuurlijk niet of je skiende vrienden hebt maar mischien is daar animo om mee tegaan. Zo vind mijn skiende vriendin het super om een rail of kleine jump te pakken. net als ik moet nog veel leren lolz
    Ik snowboard nu 12 jaar lang al een week perjaar + die indoor dagjes

    Groeten uit Almelo

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.