Home Forums Algemeen Just for fun Nederlandse snowboarders gered in La Grave

Dit onderwerp bevat 10 reacties, heeft 6 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  ted-h 13 jaren, 3 maanden geleden.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #5119

    disco
    Bijdrager

    Las dit net op sneeuwverwachting.nl

    [url=http://www.sneeuwverwachting.nl/weblog/210111/erik_en_niels_gratis_gered_in_la_grave]Verhaaltje![/url]

    Bekenden van iemand?

    #5128

    mightym
    Bijdrager

    Ik snap echt niet hoe mensen zo dom kunnen zijn. Gelukkig is alles goed afgelopen.

    #5130

    avoriazzz
    Bijdrager

    hoezo zoo stom? je moet er wat voor over hebben om de mooiste lijn van het seizoen neer te zetten 😛
    volgende keer toch maar eerst ff de kaart van het gebied checken voordat je gaat lopen.

    #5132

    dusky
    Bijdrager

    Haha wat een oliebollen. Maar uiteindelijk viel het dus allemaal nogal mee.

    #5135

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Ik vind het een gevalletje Darwin-award waardig 🙂

    En dan zeker omdat er veel lawine berichten zijn geweest de laatste weken en om dan zonder uitrusting ergens offpiste te gaan zonder te weten wat er komt.

    #5140

    ted-h
    Bijdrager

    Dit is idd niet heel handig geweest (gebaseerd op het stukje tekst)…..

    Geen telefoon mee, dat is tegenwoordig toch wel een pre als je off piste gaat knallen..

    #5142

    mightym
    Bijdrager

    Enige basiskennis en materiaal lijkt mij ook verreist, om over de extra gevaren op in gletcher nog maar niet te spreken. En die mobiel begrijp ik al helemaal niet helemaal. Totaal nergens over nagedacht. Wat als de een z’n poot brak, in een spleet viel etc…

    #5143

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Na een aantal forum bekeken te hebben en dan met name wepowder heb ik al besloten dat ik volgend seizoen niet meer zonder pieper enzo ga rijden.

    Die jongens hebben gewoon verdomd veel geluk gehad, dat ze dat maar mogen beseffen.

    #5146

    ted-h
    Bijdrager

    Kijk jij bent goed bezig!! 😛 😛

    #5147

    dusky
    Bijdrager

    Stukjes offpiste rij ik wel, maar dat is dan gewoon meestal een stuk van de ene naar de andere piste. Maar als ik echt backcountry zou willen gaan rijden zou ik echt wel een cursus gaan doen van tevoren. Als ik al die verhalen op internet lees lijkt me dat wel noodzakelijk. Er komt toch heel wat meer bij kijken dan pisterijden.

    #5148

    ted-h
    Bijdrager

    Dat ben ik helemaal met je eens!! Ik doe precies hetzelfde!
    Zal dan ook nooit ergens achteraf gaan knallen en niet voorbereid zijn..

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.