Home Forums Algemeen Just for fun P*imp hier met je gear.

Dit onderwerp bevat 214 reacties, heeft 29 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  disco 12 jaren, 3 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 215)
  • Auteur
    Berichten
  • #5716

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Ik sta nu zo’n 65cm wijdt en dat vind ik wel genoeg :p Dat vind ik wel ghetto genoeg.

    En ik wil mn nieuwe board. Kan nog leuk worden aangezien het camber is.

    #5781

    marck
    Bijdrager

    vette plank die shifty heb der ook al aan zitte denken om die te bestellen of de flow quantum

    #5782

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Haha oke, Begint nu ook wel tijd dat worden dat tie binnenkomt. Mijn huidge begint nu toch wel kapot te gaan. Vanmiddag de staalkant verrot geramd met een backtail en een aantal breuken extra erin.

    Maarja.

    En nog even schoppen tegen de schenen, mijn laatste aanwinst.

    http://www.skitheeast.net/user_media/169021102/fulltiltboots_1011_tom_wallisch_hot_dogger_angle.jpg

    #5783

    avoriazzz
    Bijdrager

    wel lijp met die veters voorop!! Ik rijd nu nog met atomic schoenen, echt super chille dingen, met gel cushioning aan de binnenkant, dus zelf na een lange dag nooit last van mn poten.

    maaaar ik heb nu nieuwe op het oog
    http://www.salomon.com/nl/product/quest-14.html
    nu ook maar eens een x freestyle boots aan gaan schaffen, want met boarden merkte ik het verschil tussen allround boots en meer freestyle boots na een dag flink boarden toch wel zeg! mijn voeten en knieën waren mij dankbaar:)

    #5784

    nincom
    Bijdrager

    [img]http://30.media.tumblr.com/tumblr_lmqh5ski9H1qb87bqo1_500.gif[/img]

    ultimate-[b]snowboarding[/b].com

    #5785

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Gewoon omdat het kan en ik een hekel heb aan snowboarders die om wat voor kansloze reden dan ook niks van skieers moeten hebben en andersom.

    En het is mijn werk wat ik graag doe dus als ik het beide kan heb ik daar voordelen van 🙂

    #5786

    nincom
    Bijdrager

    Ik doel alleen op de naam van de website, boeit me niet dat jij ook skied en met ski-gear pimpen op een snowboard forum zou het zelfde zijn als ik pimp met me windows laptop op een mac forum.

    #5788

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    ach het is gewoon leuk om de reacties te horen 🙂

    #5799

    avoriazzz
    Bijdrager

    het is gewoon net zoals vroeger op de basischool, jongens waren cool en meisjes waren bah. nu zijn de meeste van ons toch wel een beetje bijgedraait.
    ik ben weer gaan skieën omdat ik door een blessure niet meer een week achter elkaar loodrecht op de rijrichting kan staan en nu ben ik stoked over beide. toch blijf je als freestylende skiert de nette jongens met gaastra kleding op de latten haten.
    check ”winter of wells” maar eens, zie je dat die cultuur best op de boardcultuur lijkt tegenwoordig.

    #5816

    marck
    Bijdrager

    ik vraag me nu alleen af wat is nu eigenlijk het grote verschil tussen de shifty/qauntum. want ik kwa info weet is dat de shifty het kleine broertje van de qauntum is en dat die zachter ofzoiets is.

    weet jij dat toevallig kevin?

    #5818

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    De shifty en de quantum zijn zoals de Era en de Verve nu. Al zit er bij deze ook verschil in rocker dacht ik.

    De shifty is de wat flexibelere variant van de Quantum. Hebben beide de popcam dacht ik.

    Verwacht em ergens in september te hebben en dat duurt niet zo lang meer 😀

    #5821

    marck
    Bijdrager

    owkej dan ga ik ook voor de shifty,ben ook opzoek naar een flexible plankje.

    haha nog ff w8en dan,dan kande weer knallen 😛

    #5822

    marck
    Bijdrager

    vraag nu alleen nog 1 ding af je kan der tog ook wel normaal mee wa piste mee afknallen.

    want da vind ik zelf ook altijd zeer chill beetje piste knallen en wa spelen op de piste.

    want in een zo infoblog op youtube zeide ze dat alleen de qauntum geschikt is voor piste knallen.maar omdat ik juist een flexibelere board zoek om wa te spelen en freestyle mee te gaan doen.lijkt mij de shifty geschikter.

    #5823

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Ik rij nu met de Verve van dit jaar. En dat is geloof ik de slapste plank van Flow dit jaar. Daarmee kan je echt wel piste knallen.

    Zelfs met mijn Burton Hate (flex 2 van 10) kan dat.

    Wil je een flexibel board hebben van Flow neem de Verve (rocker) of Shifty (camber). Shifty is wel wat stijver dan de Verve.

    #5824

    marck
    Bijdrager

    wordt waarschijnlijk de shifty binnenkort is ff bestellen want heb hier in nl nog geen 1 winkel gezien waar ze de nieuwe flow collectie al hebben.

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 215)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.