Home Forums Indoor Skidôme Rucphen Skidome Algemeen

Dit onderwerp bevat 276 reacties, heeft 17 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  bjarne 10 jaren, 6 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 277)
  • Auteur
    Berichten
  • #6588

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Het zijn voornamelijk tricks die ik al kan die ik alsnog op de airbag probeer. Binnenkort maar is aan de gang met bs rotaties, gewoon omdat het alweer te lang geleden is dat ik die gedaan heb op de schans.

    Maar eerst wennen aan me nieuwe board haha

    #6592

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Vanavond ben ik er weer, nog iemand anders met plannen voor vandaag bij skidome?

    #6593

    r-win
    Bijdrager

    Ik ben gister nog geweest. Het was best druk! Ik heb vandaag nog een aantal dingen die ik moet doen maar, als ik een beetje optijd daarmee klaar ben dan kom ik ook nog ff

    #6600

    r-win
    Bijdrager

    Voor de mensen die er interesse in hebben:
    Sport winkel Sportief uit Tilburg organiseerd maandag avond de 19e een snowboard test avond. Je kan je opgeven via sportief tilburg. Het staat los van skidome maaar het wordt daar wel georganiseerd.

    #6603

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Ik kan het inschrijf deel niet vinden op de site, als dat er uberhaupt op staat.

    Voor diegene die gaan. Ik ben er zowiezo of ik ga testen geen idee, maar boarden(of lesgeven) is zeker.

    #6604

    r-win
    Bijdrager

    Ik zie het inderdaad ook niet opstaan. Echter is het wel degelijk… Ik ben namelijk zaterdag geweest voor wat advies en toen heb ik me daarvoor ingeschreven. Ik zal kijken of ik het foldertje nog heb. Dan zal ik daar wel foto van posten. Mischien staat daar ook op waar je nog meer in kan schrijven

    edit*
    http://www.sportieftilburg.nl/testavond2012
    Ik moest overigens 10 euro inschrijfgeld betalen ivm jaarkaart bij Skidome.

    #6606

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    betalen om te testen, dan bedank ik haha. De testavond van freestyle betaal je alleen baan toegang.

    #6607

    r-win
    Bijdrager

    Begrijpelijk 🙂 Iedereen moet dat natuurlijk zelf weten. Wellicht dat iemand er iets aan heeft vandaar dat ik het hier gedeeld heb:whistle:

    #6608

    bjarne
    Bijdrager

    misschien ga ik a.s. zondag mijn broer leren boarden; iemand anders zondag aanwezig?

    #6609

    r-win
    Bijdrager

    ik zal even kijkenb hoe druk ik het koment weekend heb. Als ik tijd heb kom ik langs!

    #6628

    bjarne
    Bijdrager

    helaas ben ik niet aanwezig vandaag 🙁

    #6629

    r-win
    Bijdrager

    Ik ben er nu

    #6630

    bjarne
    Bijdrager

    damn! nu wou ik dat ik toch ging hahaha!

    pas je op voor de muur? :p

    #6631

    r-win
    Bijdrager

    Hahaha ja het was wel lachen gisteren… wel erg druk vond ik. Vandaar dat ik me vooral vermaakt heb met de airbag, daar was het niet zo druk. Gelukkig geen muur tegengekomen… Al moest kevin daar natuurlijk een opmerking over maken 😆

    Ik ben er vanavond weer ( met een collega ).

    #6639

    r-win
    Bijdrager

    Ik vond de board test avond toch wel erg geslaagd… Gisteren toch de nodige boards kunnen testen… Wat een fijne bindingen zijn de flow nxt2-se toch zeg! nu snap ik inderdaad wel waarom mensen zoveel geld uitgeven aan die bindingen. Overigens vond ik een board toch ook wel opvallend uitspringen en dat was de Flow Rush. Leuk board!

    Kevin was jij gisteren les aan het geven?

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 277)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.