Home Forums Indoor Skidôme Rucphen Skidome Algemeen

Dit onderwerp bevat 276 reacties, heeft 17 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  bjarne 10 jaren, 6 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 277)
  • Auteur
    Berichten
  • #6683

    r-win
    Bijdrager

    Ik ben er morgen avond een paar uur…. Me ouders en vriendin willen ook is gaan skien of snowboarden voor we in januari een midweek naar winterberg gaan… hahaha word lachen xD

    #6687

    r-win
    Bijdrager

    vanavond vanaf een uur of 5 aanwezig

    #6689

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    vanmiddag rond 3 uur of iets later ben ik er

    #6692

    r-win
    Bijdrager

    Ik ben er vanavond weer een paar uurtjes

    #6693

    r-win
    Bijdrager

    Ligt de big air er eigenlijk al weer?

    #6694

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    De airbag komt in december, januari en februari niet op de baan. Vanaf maart zal het funpark weer groter worden ivm seizoensdrukte.

    #6701

    r-win
    Bijdrager

    [quote=”KevinHoogendam” post=3207]De airbag komt in december, januari en februari niet op de baan. Vanaf maart zal het funpark weer groter worden ivm seizoensdrukte.[/quote]
    Dat verklaard een hoop. Is dit ivm stuntpiloten of dat er gewoon effectiever gebruik van de banen gemaakt kan worden?

    Ik denk dat ik vanmiddag ( mits de kerst bbq op mijn werk niet te lang duurd) nog ff ga…

    In de avonden is het de laatste tijd en zeker in het weekend super druk!

    #6703

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Omdat het teveel ruimte inneemt op de baan ivm lessen. In het hoogseizoen is het funpark beperkt tot 1 baan en dus op zijn kleinst. Vanaf maart ongeveer zal dit weer groter gaan worden.

    #6705

    marck
    Bijdrager

    eindelijk weer is een keer in rucphen geweest.
    ziet der goed uit die nieuwe baan en al die vernieuwingen.
    ben nu ook aan het overwegen om een abolement te nemen.
    en eens met het freestyle aan de gang te gaan om het te leren.

    #6706

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    a.s. zondag ga ik weer spelen 🙂

    #6758

    oenke
    Bijdrager

    Iemand enig idee over de drukte morgen overdag? Ivm carnaval/vakantie?

    #6760

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Overdag zal het denk ik nog wel meevallen. In het weekend en doordeweeks zal de hel wel weer losbarsten.

    #6761

    bjarne
    Bijdrager

    ik was er afgelopen zondag even, maar ben gelijk in mijn auto gestapt en weer naar huis gereden; ik heb uiteindelijk alleen maar even gekeken naar de drukte.
    toen ik zag dat ook in het “funpark” groepen kinderen lesgegeven werd, had ik er geen zin meer in 😛

    ik wacht nog wel even voor ik weer ga 😛

    #6762

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Dat had ik je op voorhand nog wel kunnen vertellen. Zondag wordt het vanaf 3/4 uur smiddags pas minder. Na de krokusvakantie wordt het weer minder.

    Minder knuppels, pizzapunt skiërs, snowboarders die denken pro te zijn maar hard vallen op de schans, spijkerbroek skiërs en slalom skiërs in het park en het belangrijkste het park zal weer GROTER worden 🙂

    Dat betekent ook dat ik weer vaker ga omdat het rustiger wordt en alles er veel beter bij komt te liggen.

    #6763

    bjarne
    Bijdrager

    yeah groot gelijk hahaha!
    bij ons was het een impuls om even te gaan, maar even niet aan gedacht dat de carnavalsvakantie eraan komt.
    Och ja, over een maand zit ik toch in oostenrijk hahahaha!
    daarna zal het wel weer relaxt zijn en zal ik een abonnement aanschaffen hahaha 🙂

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 277)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.