Home Forums Indoor Skidôme Rucphen Skidome Algemeen

Dit onderwerp bevat 276 reacties, heeft 17 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  bjarne 10 jaren, 6 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 277)
  • Auteur
    Berichten
  • #5223

    dusky
    Bijdrager

    Er liggen in een hoekje onderin allerlei boxen en rails achter een hekje en als het rustig is kun je vragen of ze er 1 op de baan leggen. Ik weet niet precies hoe het in z’n werk gaat, want net toen we dat wilden doen ging ik megahard op mijn bek waardoor ik niet meer verder kon boarden. Dus na de volgende keer kan ik het je vertellen. 😛

    Maar KevinHoogendam zal je het vast kunnen uitleggen, als ie weer online is.

    #5226

    eegee
    Bijdrager

    haha lekker dan :laugh:

    ey kevin kom nou es online hihi :silly:

    #5230

    jurpeters
    Bijdrager

    Volgens mij is het zo dat de jaarkaarthouders de boxen mogen leggen..

    #5232

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Nope, iedereen mag opzetten wat hij of zij wil. Zolang je dit maar vraagt, fatsoenlijk neerzet en ook zorgt dat het opgeruimd wordt.

    Als je dit wil, gewoon even iemand van het personeel aanspreken en die zullen het dan vragen aan de dagverantwoordelijke(leidinggevende). Mijn functie op donderdagavond(vaste avond) en zo nu en dan op vrijdag/zaterdag.

    Waar kan je uit kiezen?
    – up/flat box breed
    – halve rainbow box breed
    – halve flat box breed
    – flat box smal
    – up box smal

    – flat box beginner/laag
    – rainbow beginner/laag
    – Bazooka pijp beginner/laag

    – Rainbow triple rail
    – Double rail

    – olievat
    – 5x schansjes

    Genoeg keus, genoeg lol.

    De schans is momenteel met een tafel van een meter of 5. Deze zal binnenkort wel korter worden.

    #5233

    jurpeters
    Bijdrager

    Wie gaat er vrijdagavond boarden in de skidome? Ik wil graag gaan maar niemand die ik ken gaat deze week..
    Gr.

    #5234

    dusky
    Bijdrager

    [quote=”KevinHoogendam” post=1701]De schans is momenteel met een tafel van een meter of 5. Deze zal binnenkort wel korter worden.[/quote]

    Jeej. Dan ga ik hem weer proberen. 😆

    Volgende week woensdag heb ik weer vrij dus dan ben ik er waarschijnlijk. Ik zit momenteel alleen nog met mijn ribben, die zijn volgens mij echt gekneusd, rug en nek viel nogal mee. 🙂

    #5237

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    [quote=”jurpeters” post=1702]Wie gaat er vrijdagavond boarden in de skidome? Ik wil graag gaan maar niemand die ik ken gaat deze week..
    Gr.[/quote]

    Ik ben er vrijdag avond, alleen ga ik dan voor het boarden nog even skieën. Wil 540 op de box kunnen :p

    #5250

    jurpeters
    Bijdrager

    Haha ok ben benieuwd.. :cheer:
    Kan zijn dat er toch nog iemand meegaat dus ben er gewoon vrijdag
    Te herkennen aan zwarte jas en groene broek, maar ook aan de beginnende freestyle houdingen 😉
    Gr

    #5251

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Oke, ik ben simpelweg te herkennen aan de ski’s. Blauwe broek en lichtgroene jas.

    #5281

    jurpeters
    Bijdrager

    Haha ok, ik denk dat ik je al een keer gezien heb ik was er 2 weken terug ook op vrijdag, heb je n blauwe muts?
    Het ziet er naar uit dat ik toch alleen kom naar de skidome vrijdag..
    Ltr

    #5282

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Ik heb een blauwe muts van Neff.Als er een groen/geel snowboard onder zat met een blauwe en oranje binding en oranje/paars/zwarte schoenen dan ben ik het.

    2 weken geleden, ik weet niet wat ik toen deed. Of ik ben toen blijven hangen of naar huis gegaan. Geloof dat ik toen wel ben gaan boarden.

    #5283

    jurpeters
    Bijdrager

    Ja ik was toen met luc en jim, volgens mij sprak je hun aan toen.. Of dat was iemand anders kan ook :p

    #5284

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Zou goed kunnen, auto met dakkoffer. Je had iets van grijze kleding aan ofso.

    Geloof dat ik tegen Luc iets zei of die net terug was van wintersport ;p

    #5291

    jurpeters
    Bijdrager

    Nee dat was n vriendje van jim, ik was de jongen met n zwarte jas met n gele 13 op de borst en een groene boardbroek, maar kan zijn dat ik toen nog mn spijkerbroek aan had..
    Haha ja ik denk dat jij dat was ja, ik ken luc en jim ook van wintersport. Wij gaan ook altijd naar gerlos namelijk

    #5302

    dusky
    Bijdrager

    Het valt me trouwens op dat er ineens zoveel boarders hier naar Skidome gaan. We moeten een keer afspreken op een moment dat we met zoveel mogelijk mensen kunnen gaan.

    Weet je wat trouwens wel vet zou zijn: Een keer een potje S.K.A.T.E. te doen (misschien dan met ‘s.n.o.w.’ :P) in Skidome. 😀 Dan moet ik wel eerst ff aan mijn skills werken maar dat zou echt vet zijn. 😀 Wellicht kunnen we een hele competitie opzetten net als The Berrics. 😛

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 277)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.