Home Forums Gear Kleding en toebehoren Skullcandy Lowrider elastiek

Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  avoriazzz 13 jaren, 4 maanden geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #4198

    dusky
    Bijdrager

    Hey gasten,

    bij een koptelefoon zie je heel vaak dat er onder het plastic van de headphones zelf, een elastiek zit om de hoofdtelefoon lichtjes vast te klemmen op je hoofd, zodat hij blijft zitten, of het plastic zelf is al wat strakker gemaakt, zodat ie automatisch op je hoofd klemt. Ik heb ooit de skullcandy lowrider besteld, maar die heeft 1 probleem: Die heeft niet zo’n elastiek. Dus hij valt bij het minste of geringste af. Behalve als ik mijn goggles erover heen zou doen, zodat de band over het plastic zit. Maarja, gewoon op straat is dat niet echt een optie. :p Heeft iemand van jullie ook last (gehad) van dit probleem en een oplossing gevonden? Kun je die elastieken toevallig los bestellen?

    Zoiets dus:

    [img]http://www.brandish.tv/assets_c/2009/02/WESC_headphones-thumb-430×336-77273.jpg[/img]

    #4199

    wilco
    Bijdrager

    bij de wesc zit deze er standaard op.
    weet niet of ze voor skullcandy verkrijgbaar zijn…

    #4214

    avoriazzz
    Bijdrager

    koop zoiezo gewoon geen skullcandy. Ik vind het echt troep….
    ik had eens een skullcandy, 1 keer een beetje opentrekken om hem stylish op mn hoofd te zetten en krak, middendoor…. koop idd wesc of iets in die richting

    #4216

    dusky
    Bijdrager

    Ik heb er al 1.

    #4224

    avoriazzz
    Bijdrager

    Kut….. haha nee, ik heb die lowrider nooit gehad. ik had een Gi d8 ik als ik zo op google kijk, die lijken robust, maar zelfs de ”schroeven” waren van plastic, maarja ik kreeg de headphone gelukkig cadeau. hoe zit het met het plastic bij de lowrider?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.