Home Forums Algemeen Algemeen Sneeuw in Nederland

Dit onderwerp bevat 103 reacties, heeft 24 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  kevinhoogendam 11 jaren, 12 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 104)
  • Auteur
    Berichten
  • #4177

    dusky
    Bijdrager

    Nou, als je hier echt goed hebt opgelet, dan had je gezien dat de eerste sneeuw gevallen is. Maar het was bijna niet te zien, zo klein waren de vlokjes. :+

    #4180

    rinus
    Bijdrager

    Ik zag gisteren anderhalve vlok liggen op de motorkap van een geparkeerde auto.

    Ik kan je vertellen, mensen kijken je raar aan als je met je board op de motorkap van een geparkeerde auto staat 😛

    #4188

    dusky
    Bijdrager

    Een kennis van me die zei dat ze wel een trampoline elastiek hebben wat ik kan gebruiken. Daarvoor moest ik maar eens langskomen. Dus dat zal ik maar eens doen dan. 😀 Misschien kan ik daar iets van maken.

    #4192

    Anoniem

    [quote=”Dusky” post=646]Een kennis van me die zei dat ze wel een trampoline elastiek hebben wat ik kan gebruiken. Daarvoor moest ik maar eens langskomen. Dus dat zal ik maar eens doen dan. 😀 Misschien kan ik daar iets van maken.[/quote]

    koop anders industriele rekkers en weef zo tot iets deftig, kost mss in totaal 10€ of zo

    #4195

    avoriazzz
    Bijdrager

    check buienradar! morgen rond de middag/avond komen er freshies aan :woohoo:

    #4196

    Anoniem

    [quote=”avoriazzz” post=653]check buienradar! morgen rond de middag/avond komen er freshies aan :woohoo:[/quote]

    is er ook zo eentje van BE? link is aub

    #4201

    dusky
    Bijdrager

    [quote]Vandaag is het overwegend bewolkt. In het zuidoosten van het land kan het vanochtend licht [b]sneeuw[/b]en en ook op de Wadden is er een enkele [b]sneeuw[/b]bui. In de loop van de ochtend nadert er een [b]sneeuw[/b]gebied vanuit het oosten ons land.

    In de loop van de middag kan het in het oosten, zuiden en midden van het land licht tot matig gaan [b]sneeuw[/b]en. In het noorden en westen van het land kan het ook af en toe wat [b]sneeuw[/b]en, maar de hoeveelheden zijn veel kleiner dan in het zuidoosten. De maxima liggen 1 of 2 graden onder het vriespunt in het oosten. Vlak aan zee kan het nog net 1 graad boven nul worden.

    Vanavond blijft het in het grootste deel van het land bewolkt en kan er in het zuiden nog wat lichte [b]sneeuw[/b] vallen. Op de Waddeneilanden blijft de kans bestaan op een enkele [b]sneeuw[/b]bui.[/quote]

    Helaas is het morgen over met de sneeuw. 🙁

    #4208

    dusky
    Bijdrager

    Het sneeuwt!

    #4218

    Anoniem

    [quote=”Dusky” post=666]Het sneeuwt![/quote]

    Hier ook!

    #4221

    dusky
    Bijdrager

    Hier ook nog steeds! Als het blijft liggen wordt het morgen een leuke dag!

    #4225

    avoriazzz
    Bijdrager

    heeft hier iemand al een first line gezet of ligt er bij jullie ook zo’n 4 cm?

    #4236

    dusky
    Bijdrager

    Ik ga denk ik zo ff kijken bij de lokale heuvel. Er ligt niet veel, maar een paar cm idd, maar misschien valt er iets van te maken. 😀

    #4245

    sicco
    Bijdrager

    Hopen dat het nog even aanhoud.. kunnen we van het weekend de veluwe op! Lol

    #4248

    dusky
    Bijdrager

    Nou ik heb het geprobeerd, maar er ligt gewoon nog te weinig sneeuw.

    #4249

    Anoniem

    [quote=”Dusky” post=705]Nou ik heb het geprobeerd, maar er ligt gewoon nog te weinig sneeuw.[/quote]

    haha, ja hier ook hoor 😉

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 104)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.