Home Forums Algemeen Algemeen Sneeuw in Nederland

Dit onderwerp bevat 103 reacties, heeft 24 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  kevinhoogendam 11 jaren, 12 maanden geleden.

14 berichten aan het bekijken - 91 tot 104 (van in totaal 104)
  • Auteur
    Berichten
  • #5860

    nincom
    Bijdrager

    Hintertux indeed! Ik woon in Gerlos, in de winter zeker een poeder paradijs en het park hier is in de winter ook niet zo slecht.
    Maar na de winter is het niet echt een paradijs… 🙁

    #5861

    avoriazzz
    Bijdrager

    haha, geen ruk te beleven in de zomer zeker?
    Hoe kom je daar zo terecht in Gerlos als permanente spot?

    #5862

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Volgens mij werkt tie bij hotzone :p

    Kan je niet mountainbiken daar in de zomer? L2A vind ik echt ideaal. Slecht weer om te boarden dan ga je toch downhillen 🙂

    #5863

    nincom
    Bijdrager

    Jup!
    Nah, ik ga eerder checken waar ik kan poederen in de winter.

    #5864

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    wepowder in de gaten houden dus

    #5866

    nincom
    Bijdrager

    Haha, nee ik bedoel bij ons op de berg runs zoeken. Kijken wat de ondergrond is, waar je uit komt en kijken hoe lang je moet hiken.

    Ondanks de zuipende boeren in gerlos is het eigenlijk een poeder paradijs waar je een week/2 weken na een dump nog steeds first tracks kan zetten en een minimale afdaling hebt van 500 hoogte meters.

    #5867

    dusky
    Bijdrager

    [quote=”KevinHoogendam” post=2340]YEAH laat het maar sneeuwen en hard ook!

    Kan niet wachten om mn lijstje urban spots af te werken met leuke tricks :)[/quote]

    Waar zie je dat het gaat sneeuwen dan?

    Overigens weet ik niet waarom er nog steeds staat “Re: Eerste sneeuw!”, het zal wel een foutje in de forumsoftware zijn, maar dit topic gaat dus over sneeuw in Nederland. Voel je vrij om een “Sneeuw gespot!” (of iets dergelijks) in het Outdoor > Europa forumgedeelte aan te maken.

    Bovendien heb ik dit topic met het “banshee bungee” topic samengevoegd, dat was eigenlijk overbodig. En het staat nu in het “Algemeen > algemeen” forumgedeelte.

    Ik heb trouwens weer een nieuwe banshee bungee spot gevonden in Schijndel. 😛

    [img]http://img689.imageshack.us/img689/2086/img0251yb.jpg[/img]

    Wie ziet m? 😛 Dit heeft zeker potentie.

    #5869

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    quarterpipe? Eerst maar is leren springen daan 😉

    #5870

    dusky
    Bijdrager

    Ach, een stal op de bovenkant moet wel lukken lijkt me. 😛 Behalve als ik op het pijpje erboven zou willen. 😀 Maar daar daag ik jou dan voor uit. 😛

    Maar dat komt helemaal goed Kevin.

    #5871

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Ik zal binnenkort is een foto maken van de rail die ik wil gaan rijden 🙂

    #5979

    avoriazzz
    Bijdrager

    ?? waar ben je mee bezig?
    – totaal verkeerd topic
    – reclame op een forum dumpen wordt 99% van de tijd niet gewaardeerd
    – die dinger zijn al lang op de markt

    #5981

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Njah opzich past het er wel bij. Want sneeuw in nederland zonder bergen en heeeel veeeel rails die erom vragen hard (be)(ge)reden te worden 🙂

    Als ze Ultimate-Snowboarding zo’n ding sponsoren zullen Dusky en ik echt niet te beroerd zijn om dat testen en vergelijken met een starttrapje.

    En dat heb ik ergens na a.s. zaterdag want dant komt de ladder in ieder geval mijn kant op.

    #6305

    wejib
    Bijdrager

    echt een Sick filmpje gevonden! :

    #6306

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Over je eigen filmpje zegen dat het sick is…

14 berichten aan het bekijken - 91 tot 104 (van in totaal 104)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.