Home Forums Gear Snowboards en toebehoren Snowboard omhoog hangen.

Dit onderwerp bevat 11 reacties, heeft 8 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  ktrn 9 jaren, 2 maanden geleden.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #6523

    Anoniem

    Hallo allemaal.

    Mijn vriend en ik zijn onlangs verhuist naar ons nieuw huis en zijn nu op zoek naar een manier om onze snowboard ergens aan de muur te hangen. Zo nemen ze niet te veel plek in beslag, staan ze niet ergens slordig in een hoek geduwd en belanden ze niet in een donker hoekje op zolder…
    Nu zitten we alleen nog met enorme twijfels. Het is niet de bedoeling dat ze van de muur vallen, maar met de vele bouwkosten is het ook niet de bedoeling dat het echt veel geld kost.

    Ik heb het internet al wat afgespeurd maar heb ondervonden dat er enorme prijsverschillen zijn… Is het te riskeren om een goedkoper systeem te kopen?
    Welke systemen raden jullie aan?

    Groetjes!

    #6526

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Er zijn voor zover ik weet 2 systemen te koop en die werken hetzelfde. Ik weet alleen de naam van de 2e niet.

    Burton wall mounts (10euro), het andere systeem kost 6 euro ofso.

    Dan heb je nog je eigen creativiteit.
    – 2 verticale planken met sleuven
    – plank houders van de ikea

    om wat te ideeën te geven 😉

    #6527

    bjarne
    Bijdrager

    hey daar!

    tweede systeem is van Rixon (http://www.rixontm.com/)

    ik heb die zelf aan de muur hangen en ze werken prima

    #6528

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Die zijn ook al duurder gemaakt. Dan zijn Burton wall mounts goedkoper.

    voor 3 board zijn ze van burton 20 euro en de rixon 30 euro. Ben je een beetje handig dan kan je natuurlijk ook zoiets zelf maken van hout.

    #6529

    bart_
    Bijdrager

    Ik heb al enkele jaren de Boarddock van Rixon en ik ben er echt heel content van. Ze zijn heel klein en onopvallend. In tegenstelling tot die van Burton heb je van Rixon maar twee haakjes nodig om je board omhoog te hangen.
    Ik weet niet hoeveel boards je wil ophangen, maar je spreek van jou en je vriend… als je allebei 1 board hebt blijft Rixon nog steeds goedkoper.
    Heb je er allebei twee dan moet je eens gaan checken, vroeger deed Rixon een actie: 3 kopen + 1 gratis… dan heb je er allebei twee. Je moet het maar eens checken!

    #6531

    bjarne
    Bijdrager

    whoa ze zijn inderdaad duurder; heb ze een maand of 2 terug gekocht en toen waren ze nog 6 euro

    #6544

    Anoniem

    Heel erg bedankt voor de adviezen.
    Ik had Rixon ook al gevonden, en dan die van burton en dan nog een andere uit amerika, maar die was rond de 20 dollar voor 1tje…
    Ik heb na jullie comments toch die van Rixon besteld, als ze twee maanden geleden nog 6 euro waren zijn ze inderdaad wel wat opgeslagen, maar ze zijn toch nog steeds IETSJE goedkoper als die van Burton. En ik vind ze eigelijk mooier ook, die van Burton zien er zo imposant uit vind ik…
    Ik heb ze daarnet besteld en zal hier misschien nog een postje zetten als ik ze ontvangen heb en of ik er content van ben? Misschien zijn er nog wel mensen die het graag weten…

    #6553

    Anoniem

    Hey hey!
    Zoals gezegd in m’n post hierboven…
    Ik heb ze besteld, en ze zijn toegekomen!
    De boards hangen intussen aan de muur en het ziet er heel netjes uit.
    Makkelijk te installeren ook trouwens! Tis een aanrader!

    #6601

    r-win
    Bijdrager

    Simpel maar fantastisch systeem hoor!

    #6921

    simonds
    Bijdrager

    Ik heb ook Rixon Boarddocks gekocht vorige week. Het ziet er geweldig uit 😆
    [img]https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/394425_10150232574144999_240875439_n.jpg[/img]

    En je krijgt er een vette sticker bij van ‘Get your fucking skis of my board”

    #6944

    giel
    Sleutelbeheerder

    Ook een mooi systeem om je snowboard op te hangen. Je kunt er ook surfboard e.d. mee ophangen.

    http://www.hang-eleven.nl/snowboardrack/

    #7008

    ktrn
    Bijdrager

    Die sticker van Boarddock.com is awesome!
    [img]http://www.rixontm.com/sites/default/files/fotos/get%20your%20rental%20skis%20off%20my%20board%20sticker.JPG[/img]

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.