Home Forums Algemeen Just for fun Snowboardshops (wintersport winkels)

Dit onderwerp bevat 11 reacties, heeft 10 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  kevinhoogendam 12 jaren, 10 maanden geleden.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #4902

    sicco
    Bijdrager

    Misschien handig om verschillende shops hier neer te zetten en jullie positieve ervaringen ermee. Géén reclame! Enkel om elkaar te helpen de juiste goodies te vinden.

    Bij mij in de buurt zit Buitensport Four Seasons (Duiven).
    Ze hebben wel een [url=http://www.buitensport-fourseasons.nl/]SITE[/url], maar geen echte webshop. Een goede winkel met een apparte onderhoud afdeling.
    Let wel, in de zomerperiode hebben ze echt niks aan snowboard gear.

    Wel een goede [url=http://www.baumsport.nl/]WEBSHOP[/url] heeft Baum Sport by Milo uit Hengelo Ov. Uitgebreid en overzichtelijk. Ervaring met de winkel heb ik niet, maar ze schijnen verbouwd te hebben.

    #4908

    rinus
    Bijdrager

    *disclaimer: dit is informatie en ervaring van tussen de vier en twee jaar terug, inmiddels kunnen de zaken verbeterd of verslechterd zijn*

    Goede ervaringen met [b]Duijvestein [/b]in Zoetermeer en in Den Haag. Verder vond ik ze bij [b]Burnside [/b]in Deventer ernstig onvriendelijk tegen mensen met iets minder geld (me). Bij de [b]Backside540 [/b] in Dordrecht stond een ouwe rot in het vak (en de sneeuw) achter de toonbank. Zeer correct en vriendelijk en een erg mooie en fijne winkel. [b]Baum Sport[/b] heeft lange tijd de zoekresultaten op Marktplaats vervuild door allerlei producten keer op keer opnieuw te plaatsen. Hoogst irritant. Met hun producten heb ik echter geen ervaring. Bij de [b]Cellblock [/b]in Utrecht vond ik ze een beetje uit de hoogte komen.

    *disclaimer: dit is informatie en ervaring van tussen de vier en twee jaar terug, inmiddels kunnen de zaken verbeterd of verslechterd zijn*

    #4911

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Duijvestein Zoetermeer:
    Goede ervaring (webshop als shop zelf)
    Personeel (sommige) kunnen beter niet praten.

    Downtown:
    Goede ervaring (alleen webshop ervaring)

    Freestyle Sport:
    Goede ervaring en zeer klantvriendelijk
    Ervaren personeel, weten waar ze het over hebben

    EuroFunCenter:
    Goed ervaring en zeer klantvriendelijk
    Ervaren personeel, weten waar ze het over hebben

    Firsttrack (webshop):
    Minder goede ervaring

    Daka Megastore (Rotterdam Abraham van Stolkweg):
    Goede ervaring, klantvriendelijk en groot assortiment
    Ervaren personeel, weten waar ze het over hebben zolang ze maar op de juiste afdeling staan.

    RotterdamAgency:
    Ervaren personeel en klantvriendelijk
    BlueTomato:
    Goede ervaring en snelle levering (vanuit Oostenrijk)

    #4918

    marck
    Bijdrager

    downtown@den bosch=leuke winkel,goeie service,en zeer klant vriendelijk.

    van gent surf&snow@rosmalen:ook zeer mooie winkel,goeie service.en in de zomer kan je der ook gewoon terecht voor snowboardgear,en voor de kitesurfers ook zeer goeie winkel

    van bellen surf&snow@willemstad:mooi winkel,goeie service.

    en kijk anders is x op

    http://www.snowboard.startpagina.nl staan de meeste snowboard winkels op.

    #4919

    ted-h
    Bijdrager

    Ik heb mijn laatste set gekocht bij:

    Van den Berg surf en Wintersportshop in Hoorn.
    Echt een hele relaxde winkel en ze nemen de tijd voor je!
    De jongens die er staan, snowboarden zelf ook en in de zomer kiten ze.

    Ik woon in Alkmaar en ben dus ook regelmatig bij Kater geweest. Dit is echt geen goede winkel. Er stond een jongen die het redelijk snapte maar die is helaas weg. Nu is de service niet heel best en ik vind dat ze weinig verstand van snowboards hebben.

    Verder is Rollin nog een leuke (kleine) winkel!

    #5092

    lynnmeier
    Bijdrager

    Burnside in Deventer is ook een aanrader, goed advies, klantvriendelijk, en ze nemen echt de tijd voor je 🙂 Ze gaven zelfs korting omdat ik toch niet tevreden was met mn boots, en toen veel duurdere moest nemen 😛

    #5093

    gielleke
    Bijdrager

    Ik woon in Willemstad dus kom regelmatig over de vloer bij Van Bellen Surf & Snow. Erg vriendelijk personeel en hebben verstand van zaken.
    Zijn ook bereid een goede service te verlenen. Bindingen pasten niet op burton board, toen heb ik duurdere bindingen gekregen voor hetzelfde korting tarief van de andere bindingen. Handschoenen waren kapot gegaan en heb gelijk nieuwe gekregen. Goggle van Oakley aangeschaft en ben er erg tevreden over.

    Snowboard aangeschaft bij Freestyle shop Roosendaal. Ik wist wat ik wilde dus eigenlijk weinig contact gehad. Zij waren volgens mij de enige shop met nog een Machete van 155 dus dat was snel geregeld.

    Helm gekocht bij Daka in Leidschendam. Vriendelijk personeel en gaf een goede uitleg over de verschillen in helmen.

    #5180

    lordoftheboard
    Bijdrager

    Duijvestein Valeriusstraat en Duijvestein Uithof, vriendelijk personeel, mensen die verstand van zaken hebben!!!

    Skihut Scheveningen vind ik erg commercieel, vind ik niet zo fijn, maar kan me voorstellen dat veel mensen er toch spullen kopen.

    #5185

    avoriazzz
    Bijdrager

    duijvestein in de Valeriusstraat is idd chill!! koop meestal mn gear wel bij duijvestein, maar dan via internet omdat ik in limburg/gelderland woon. maar als ik in de buurt ben ga ik er altijd wel ff langs!

    om nog ff helemaal terug te komen op sicco. Four Seasons sport is echt ruk! veel te duur en niet echt snowboardminded personeel. het is meer een rijkeluiszoon skizaak dan boardshop vind ik

    #5663

    dusky
    Bijdrager

    Jongens, vanaf 1 juni zal ik werkzaam zijn bij Down Town!

    #5689

    dusky
    Bijdrager

    Ik ben afgelopen weekend begonnen bij Down Town. 😀 Dus als jullie mij willen zien moet je op zaterdag of op koopzondag langskomen!

    #5690

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Ik kom wel een keer langs, wil zo’n libtech skateboard en gelijk maar een paar trucks erbij. Deckje kan ik nog wel online bestellen, maar met die trucks en verschillen derin :p

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.