Home Forums Indoor Snowworld Landgraaf status landgraaf

Dit onderwerp bevat 25 reacties, heeft 14 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  jann 12 jaren, 7 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
  • Auteur
    Berichten
  • #3692

    avoriazzz
    Bijdrager

    zoals het ”vroeger” ook altijd ging.
    hoe staat het park erbij? geef je mening , hoe was je het gister, welke nieuwe stuff is er neergezet, enz!

    #3836

    piwi
    Bijdrager

    Ik ben er vorige donderdagavond geweest tijdens de apres-ski promotie en het park lag er perfect bij. Dankzij de contest van Rock the Fridge die er onlangs gehouden werd zijn deze aanpassingen er volgens mij gekomen.

    Zo on top of my head ligt er het volgende:

    boven : Downbox

    1ste roller : Grote kicker (+/- 6m) , kleine kicker , flat butterbox.

    2de roller : Grote kicker (+/- 8m) , kleine kicker, rainboxbox

    Hip / jibmodule , flatbox

    Downrail , Down-Flat-downrail.

    Een leuk slopestyle parkje waar iedereen zich wel wat kan uitleven lijkt me.
    Het werd ook mooi bijgehouden en goed geshaped die avond door snowworld personeel.

    Als iemand foto’s heeft : picture says more than…

    Greets,

    Piwi

    #3838

    martin6453
    Bijdrager

    Ben er de laatste 2 maanden 2x geweest.
    Allebij de keren waren de schansen prima geshaped.
    De rest zag er ook wel goed uit, maar daar heb ik niet zo op gelet.
    In de loop van de dag slijt het allemaal erg snel en rond 18:00 werd het stukken minder goed, maar dat hou je altijd wel.

    Het viel me allebij de keren op dat het personeel, in vergelijking met de afgelopen jaren, opvallend meer ontspannen lijkt te zijn.
    In het verleden straalde het er vaak vanaf, dat ze er eigenlijk met enorme tegenzin waren.
    Dat maakte de sfeer er niet beter op, maar dat lijkt dit jaar anders te zijn.
    Meer relaxt.

    Ik heb het niet zozeer over hoe men tegen mij persoonlijk deed, maar meer over de algehele houding tegenover de klanten.

    #4846

    marcofr
    Bijdrager

    donderdag 30-12-10 geweest …….. wat een crap !! druk druk druk. en alles kris kras door elkaar. verder wel veel fun.

    #4987

    chokolademan
    Bijdrager

    Gister met een groepje gegaan. ´s Middags was het redelijk druk, ´s Avonds was het weer een stukje rustiger. De baan is wel goed om ff hard te kunnen cruisen.
    En een leuke funpark met veel soorten obstakels.

    #5151

    lvdt
    Bijdrager

    Ben afgelopen week twee keer geweest: Donderdag de hele dag, en de Cheap Sunday avond…

    Donderdag was alles super, we waren er overdag (vanaf s’ochtends) dus er was niks te doen verder. Wel was het lastig, dat de parklift niet aan stond.

    Zondag was best slecht eigenlijk, drukke dag geweest blijkbaar, de piste was 1 grote buckelpiste gemixt met ijs, het park was redelijk verkloot, veel kuilen en ijs op de landingen.

    Kan iemand mij vertellen of het gebruikelijk is dat de parklift uit staat overdag, doordeweeks? Want dat is erg lastig…

    #5208

    dusky
    Bijdrager

    Hoe staat het met het park van LG? Want ik wil graag kickers leren springen, alleen de schans in Skidome Rucphen is iets te groot gebleken. :p

    @ Kevin: Ik heb een gekneusde rug, paar ribben en nek. :whistle:

    Maar ik wil wel graag schansen doen, alleen wil ik eerst met een wat kleinere beginnen. Een beginnersschans, dan kan ik daarna weer terug naar Skidome. 😛

    #5209

    avoriazzz
    Bijdrager

    go big or go home 😛
    gewoon doen joh! ga gewoon strait er over heen, gewoon relaxt er over gaan, er is geen kunst aan.

    #5213

    dusky
    Bijdrager

    Ja weet je, ik heb nog nooit schansen gesprongen, dus ik vind het een beetje een te grote schans om mee te beginnen. Zoals ik al zei, wil ik eerst ff een iets kleinere schans leren en dan kan ik daarna weer over die in Skidome. Want op zich was het daar wel chill, zeker als het niet druk is. Kevin en ik wilde net een box neer gaan zetten, toen ik op mijn bek ging. Dus dat is wel chill, dat je gewoon zelf mee kan kiezen wat je op de baan wilt hebben. 🙂

    #5225

    manic
    Bijdrager

    Ik ben de laatste weken twee keer overdag geweest en telkens deed men de lift open als er volk in het park was.

    #5239

    hubertus
    Bijdrager

    Ik ga iedere week naar landgraaf, en de laatste 2 weken lag het park er best wel kut bij naar mijn meneing, verder lagen er gister allemaal sneeuwbulten op de linkerkant van de rechtse piste, hier worden wss boekels van gemaakt maar verder was het allemaal behoorlijk rommelig.

    In maart wordt er een Big Air-bag geplaatst voor een aantal weken, dat lijkt me dan weer super vet 🙂

    Het park wordt verder best goed onderhouden, en het is een mooie opstelling die ze er nu hebben liggen :side:

    #5241

    dusky
    Bijdrager

    [quote=”Hubertus” post=1708]mooie opstelling die ze er nu hebben liggen :side:[/quote]

    Vertel.

    #5243

    manic
    Bijdrager

    Idd boven aan het park is het rommelig de laatste weken maar verder best ok. Ik probeer vooral vroeg te gaan dan ligt alles er nog goed bij.

    Ik ben nog een beginner in het park maar ik leer er enorm bij:)

    #5277

    hubertus
    Bijdrager

    [quote=”Dusky” post=1710][quote=”Hubertus” post=1708]mooie opstelling die ze er nu hebben liggen :side:[/quote]

    Vertel.[/quote]

    ik vertel:

    bovenaan

    smalle lange box, dan 2 kickers hoog+laag, dan links nog een kicker rechts de nike stair

    daaronder breede box rechts de rainbow,

    onderaan de handrail en de kinkrail 🙂

    #5286

    dusky
    Bijdrager

    3 kickers in de bovenste roller (een grote, een kleine en een medium?) en nog die Nike 6.0 Stair? Staat flink vol dan. 😛

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.