Home Forums Algemeen Algemeen US is back, Ultimates reunite!

Dit onderwerp bevat 72 reacties, heeft 43 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  twisted2000 13 jaren, 4 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 73)
  • Auteur
    Berichten
  • #3733

    Anoniem

    [quote=”GenesiZ” post=159]Heeeee, eindelijk weer online. Zit al weken bijna elke dag te kijken of hij al online was en precies als ik een paar dagen niet kijk is hij online gegaan!!!!

    Ziet er zo op het eerste oog goed uit, zal zo even gaan rondgluren wat er allemaal te vinden is. Enige nadeel wat ik nu even kan vinden is dat de pagina te breed is voor mijn 1024×768 resolutie op mijn laptop, maar dat moet ik maar voor lief nemen 😀

    Hulde aan het oude en nieuwe team voor de revival of US. In mijn ogen het beste, gezellige (op een aantal lurkers na) en druk [b]bezochtste forum van NL!!![/b][/quote]

    EN BE!! =D

    #3744

    nieker
    Bijdrager

    Heel leuk te zien dat US terug is. Ik hoop dat het opnieuw de community wordt die het enkele jaren geleden was!

    De site ziet er zéér goed uit, veel mogelijkheden precies. Alleen soms nogal overweldigend met al die icoontjes en knopjes op het scherm. Maar goed, kwestie van gewoonte denk ik.

    #3747

    Komt goed je zult zien dat je binnen no time je niet meer anders wilt 😉 alles went zeggen ze wel eens 😛

    #3798

    rmi
    Bijdrager

    Welcome back! Super dat US weer terug is :pinch:

    #3799

    jerreman
    Bijdrager

    NICE!!

    Beter dat jullie er weer zijn..
    Nu weer mijn profiel bijwerken…

    #3907

    genesiz
    Bijdrager

    Trouwens, tussen neus en lippen door. Ik heb geen email gekregen dat US weer online was, terwijl dat wel op de tijdelijke pagina van Surfholland stond. Klopt dat?

    Zo ja, is het dan niet raadzaam om alle oude leden een mail te sturen?

    #3909

    woutertje
    Bijdrager

    Ik kreeg wel een email, leek me voor alle oud-leden, maar misschien is jouw mailadres verloren gegaan…

    #3916

    [quote=”GenesiZ” post=358]Trouwens, tussen neus en lippen door. Ik heb geen email gekregen dat US weer online was, terwijl dat wel op de tijdelijke pagina van Surfholland stond. Klopt dat?

    Zo ja, is het dan niet raadzaam om alle oude leden een mail te sturen?[/quote]

    Ik heb iedereen gemaild, misschien in je spambox beland?

    #3981

    genesiz
    Bijdrager

    Vreemd, zou kunnen dat hij in de spam-box gekomen is, maar voorgaande mails van de vorige us-site kwam wel altijd aan.

    Maakt voor de rest niet uit, ben nu weer online 🙂 Moet wel zeggen dat de site toch best aan de trage kant vindt. Op mijn laptop gaan scrollen niet echt soepel en vanaf mijn telefoon is hij ook niet snel te benaderen. Bij veel andere site’s heb ik daar geen probleem mee, het lijkt erop dat er iets groots/zwaars geladen moet worden om de site op te komen.

    #3984

    Anoniem

    Er is nieuwe hardware besteld! Binnenkort dus vele malen sneller!

    #3987

    genesiz
    Bijdrager

    Nice, het ligt dus aan de server, niet aan de site. My bad 🙂

    #3991

    Anoniem

    [quote=”Gdzr” post=437]Er is nieuwe hardware besteld! Binnenkort dus vele malen sneller![/quote]

    wanneer komt deze er?

    #4008

    fl0wrider
    Bijdrager

    Met wat meer snelheid (:blush: wordt opgelost met nieuwe hardware, las ik) een lekkere site voor de snowboarder, dus doel bereikt. Keep up the good work ! 🙂

    #4118

    disco
    Bijdrager

    Ik had al gereageerd in het artikel “US is back”, maar heb het idee dat dat niet meer gelezen wordt, dus bij deze…:

    [quote=”disCO”]Allereerst gefeliciteerd met de wederopstanding , en hoe! Erg vette site geworden. Het was wel ff wennen, maar het zit allemaal erg goed in elkaar.

    Wel heb ik nog een foutje ontdekt.
    Als een forum-topic meer dan 4 (dus 5) pagina’s heeft, dan kan ik niet van pagina 3 naar pagina 4. In plaats van de 4 staan er dan stipjes. Ik moet dan eerst op pagina 5 klikken, waarna de 4 verschijnt. Opmerking hierbij is dat ik Mozilla Firefox gebruik en ik het niet in andere browsers getest heb. Hoop dat jullie er iets mee kunnen![/quote]

    Ik merk nu trouwens ook dat het voorbeeldvenster niet mee verandert als ik iets in mijn tekst aanpas. Dit verandert pas nadat ik het een keer dicht en weer open geklikt heb.

    Arnoud.

    #4121

    We lezen wel meer hoor, alleen het is erg druk met kleine puntjes op de i en andere zaken! We gaan ernaar morgen even naar kijken bedankt voor de tip!

    Het voorbeeld venster werk helaas zo als het nu werkt en kan op dit moment niet dynamisch veranderen bij aanpassingen hiervoor dien je even een extra klikje te doen.

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 73)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.