Home Forums Algemeen US Summercamp US summercamp 2011

Dit onderwerp bevat 65 reacties, heeft 18 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  kevinhoogendam 12 jaren, 9 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 66)
  • Auteur
    Berichten
  • #5464

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    [quote=”Coesms” post=1937]@ Kevin.
    Prijzen duur voor dit SC??? Ja hoor! Ben je ooit wel eens in de zomer in 2A geweest?

    Ga je eens bedenken dat je voor een 6 daagse skipas in de zomer al €172 betaald! JA OOK VOOR HALVE DAGEN. De gletsjer is na 12.00 meestal niet meer te doen. €469 – €172 is €297 voor een week appartement inclusief busreis + alle aanverwante zaken!

    Ik ben al 6 keer in Deux Alpes geweest in de zomer en kan je vertellen dat dit niet veel goedkoper gaat worden mits je zelf een cheap ass krot vindt ergens aan de rand van het dorp. Les Deux Alpes is, ook in de zomer, gewoon een duur dorp!

    Mocht een andere organisatie hier financieel flink onderduiken dan is het een principekwestie en geen ‘goede deal’![/quote]

    Denk aan de bloeddruk 😉

    Ik ben er nog nooit geweest. Maar als ik kijk naar wat ik in de winter betaal voor een week fatsoenlijke sneeuw ben ik ongeveer evenveel kwijt per week. Get my point?

    #5500

    carine
    Bijdrager

    Hoi Hoi iedereen,

    Ik zou eigenlijk nog heel graag eind Maart begin April gaan snowboarden. Ik lees hier dat er iets van een summercamp is? Is er ondertussen al meer bekend en gaan er veel mensen mee die alleen zijn? Ben zelf 29, feest graag,maar ga eigenlijk meer voor het snowboarden, nog mensen die nog op zoek zijn naar iets goedkoops? Ik zit zelf te denken aan Val thorens of Tignes ivm de hoogtes…

    Zou leuk zijn nog een keertje te kunnen gaan!

    Groetjes Carine

    #5502

    dusky
    Bijdrager

    Het US Summercamp is in juli, voor zover ik weet. Het is ook een zomerkamp, geen lentekamp. 😀

    Maar er zijn genoeg opties om in april te gaan snowboarden toch? Het snowboardseizoen duurt tot mei. Ikzelf ga in de eerste week van mei nog naar Pitztal.

    #5504

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    [quote=”Carine” post=1975]Hoi Hoi iedereen,

    Ik zou eigenlijk nog heel graag eind Maart begin April gaan snowboarden. Ik lees hier dat er iets van een summercamp is? Is er ondertussen al meer bekend en gaan er veel mensen mee die alleen zijn? Ben zelf 29, feest graag,maar ga eigenlijk meer voor het snowboarden, nog mensen die nog op zoek zijn naar iets goedkoops? Ik zit zelf te denken aan Val thorens of Tignes ivm de hoogtes…

    Zou leuk zijn nog een keertje te kunnen gaan!

    Groetjes Carine[/quote]

    Iets goedkoops en dan Tignes noemen :p Ik geloof niet dat Tignes heel goedkoop is, maar het is zeker de moeite waard. Ben er nu 2 keer geweest en er zijn verschrikkelijk veel pistes.

    1 tip: Avond eten in de Bagus, tegenover de yeti bar.

    #5511

    Anoniem

    Die camps zien er dope uit, ik ga dit jaar al wel 3weken boarden en 1 week surfen dus die camps zitten er niet meer in 😉

    #5514

    carine
    Bijdrager

    To Dusky:

    idd ik had al zon vermoeden 😉

    Genoeg opties idd, maar ik zoek eigenlijk een groep om mee te gaan ;)en dan nog het liefst Val thorens of Tignes (nogal wat eisen hihi). We zullen zien of het nog wat wordt . groetjes

    #5515

    carine
    Bijdrager

    To Kevin hoogendam

    Ik weet het ben er ook al 2 keer geweest vandaar dat ik graag terug wil, maar vnl omwille van de hoogtes en wat later in het seizoen, hoop misschien nog een groep te vinden om zo te kosten wat te delen en voor de gezelligheid natuurlijk 🙂

    #5519

    strolysyba
    Bijdrager

    ‘k zou ook nog wel een keer willen, maar ik ben 15 en blut, dus dat zit er niet meer in. Nouja, veel Snowworld dan maar!

    #5594

    lvdt
    Bijdrager

    Wanneer is het SC te boeken?

    En aan de mensen die al eens geweest zijn: Is het een beetje fatsoenlijk boarden nog of moet je vooral voor de gezelligheid en fun gaan?

    Alvast bedankt!

    #5614

    dusky
    Bijdrager

    Yo wanneer komt de info over het summercamp?

    Het wordt nu echt tijd om te boeken…

    #5615

    Eind deze week meer info!

    #5617

    rem12
    Bijdrager

    Volgens mij kon je het US Summercamp ook altijd via opvakantie.nl boeken? en zit er dus geen verschil tussen.

    Het summercamp dat op de site van opvakantie staat heeft ook gewoon clinics. En in de middag een alternatief programma.

    Ik dacht zelf altijd dat dit hetzelfde camp was, maar nu is dat volgens dit forum opeens anders.

    Zelf heb ik al geboekt bij het summercamp, dit is de afgelopen jaren prima bevallen.

    #5620

    dusky
    Bijdrager

    Het is inderdaad een ander summercamp. Maar het opvakantie.nl summercamp biedt geen programma, alleen de reis en accomodatie. Daar heb ik vorig jaar voor gebeld en dat is mij verteld.

    #5623

    jurpeters
    Bijdrager

    @dusky: klopt niet helemaal hoor, dit jaar hebben ze in ieder geval wel clinics enz.

    #5624

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Ik ben benieuwd naar de info over het summercamp.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 66)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.