Home Forums Gear Snowboards en toebehoren Welk snowboard/bindingen kan ik kopen?

Dit onderwerp bevat 525 reacties, heeft 112 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  jeeba 10 jaren, 1 maand geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 526)
  • Auteur
    Berichten
  • #3715

    Anoniem

    [quote=”Gdzr” post=157][quote=”Michielfm” post=156][quote=”Gdzr” post=155][quote=”Michielfm” post=154][quote=”Gdzr” post=147][quote=”Michielfm” post=146][quote=”Gdzr” post=132][quote=”Michielfm” post=118][quote=”Gdzr” post=111][b]Lengte:[/b] 192
    [b]Gewicht:[/b] 87kg
    [b]Schoenmaat:[/b] 46
    [b]Discipline:[/b] Freestyle/Freeride
    [b]Voorkeur voor merk:[/b] Burton
    [b]Voorkeur voor vorm:[/b] Rocker

    Discipline Freestyle/freeride, wil namelijk meer een freestyle plank dan Freeride.[/quote]

    Ik zie dat je zeer groot bent en een all-mountain board zoekt van burton dat iets meer aanleunt naar het freestyle:PARK correct?
    Dan weet ik exact wat je nodig hebt!!
    DE Burton Custom Flying-V ik zelf heb dit board.
    Het is een goed staaltje technologie dat rocker combineert met camber!
    een all-mountain board dat dus iets meer aanleunt bij het freestyle.
    ik denk dat je een 163 nodig hebt van lengte wide of niet moet je zelf zien.
    hopelijk ben je iets verder[/quote]

    Ik heb wel is een 160 board gehuurd bij Snowworld. Nou zijn dit geen goede boards, maar ik vond die lengte niet fijn, terug gebracht en een 158 gevraagd. Dat vond ik echt veel fijner boarden. Maar daar zijn mijn schoenen weer te groot voor. Hmmm. Op de burton site staat een 158 wide board. Dat is misschien wel de perfecte optie dan.[/quote]

    dat je dat leuker vond komt omdat je graag freestyled! het leuke aan een korter board is da het speelser is zowel in air als op rails en in bochten. Dit is natuurlijk iets persoonlijks. als ja toch een korter board wilt (158) moet je er wel rekening me houden dan die huur boards brol zijn en du custom V niet! Het beste wat je kan doen is eens gaan testen. Een wide zou ik zeker aanraden bij grotere schoenmaten.
    Ik heb mijn board flying-v gekocht met het gedacht ok het is een all mountain board dat iets meer voor freestyle is dus neem ik het iets langer dan ik nodig heb om een perfecte balans te hebben.
    normaal heb ik een 154 nodig mijn V is een 156 omdat dit board rocker heeft
    moest ik een custom X nemen dan zou ik wel een 154 nemen omdat dit een stijvere plank ik en dus zowieso al minder speels en zo.
    volg je me?
    :)[/quote]

    Ik volg je ja. Alleen wat is een brol board? Ik heb schoenmaat 46. De normal boards gaan tot schoenmaat 46. Dus dat zit op het randje, daarom ga ik liever voor een wide board. Zodat ik genoeg ruimte heb. Ik ga deze week even naar DownTown advies vragen. En waarschijnlijk ook meteen kopen. Die Flying V staat nu wel bovenaan in het lijstje.[/quote]

    ok, sorry ik ben belgisch brol wilt zeggen rommel van slechte kwaliteit. Ik zou idd opteren voor een wide board. De flying-V komt op een 550€voor het deck.
    Als je een burton koopt vergeet zeker niet!! de nodige vijzen/transaction kit aantevragen!! Deze heb je nodig om je bindingen vast te zetten, neem dus best je oude bindingen me naar de shop en zet er daar op, dan ben je zeker![/quote]

    Haha. Oke. Dacht al wel dat je dat bedoelde :P. Heb zelf nog geen bindingen. Word mijn eerste board! Dus daar let ik wel op bij het kopen. Maar als ik EST bindingen koop zit dit er al bij geloof ik?[/quote]

    Ah zo! dan ga je net zoals ik direct voor the real shit! 🙂 wat ik aanraad is, Burton: Custom Flying-V met daarop de Cartel EST binds, pak je deze van dit jaar dan is er normaal geen probleem koop je er 2e hands of van het vorige jaars stock, dan heb je wrs transaction kit nodig, Zet je bindingen er dus zeker al op in de winkel! zie dat er iemand bij je is die al meerder EST bindingen heeft vast gezet want bij mij hadden ze dit fout gedaan!
    als je bij mijn profiel gaat zien kan je zien dat ik ook met dat board rij 🙂 topper![/quote]

    Die gast van de winkel heeft er wel verstand van en wil dit wel uitleggen. 🙂 Bedankt voor je info![/quote]

    Ok, dan komt alles wel goed,
    Veel succes en maak de goede keuze 😉
    als je nog vragen hebt shoot..

    #3731

    Anoniem

    Nog mensen op zoek naar board gear? dit is jou topic, gebruik het! 😉

    #3739

    giel
    Sleutelbeheerder

    Allereerst, tof dat US terug isB)

    Daarnaast zit ik met een klein dilemma tussen twee opties:

    Never Summer Legacy of Bataleon Goliath.

    Prijs maakt niet uit, die zijn hetzelfde voor mij.. Maar wat is een betere optie..

    Ben opzoek naar een allround boardje dat eigenlijk alles wel een beetje kan, van Backcountry tot park

    #3745

    Anoniem

    [quote=”LexP” post=184]Allereerst, tof dat US terug isB)

    Daarnaast zit ik met een klein dilemma tussen twee opties:

    Never Summer Legacy of Bataleon Goliath.

    Prijs maakt niet uit, die zijn hetzelfde voor mij.. Maar wat is een betere optie..

    Ben opzoek naar een allround boardje dat eigenlijk alles wel een beetje kan, van Backcountry tot park[/quote]

    Ik kan je hier jammergenoeg niet bij helpen, heb geen ervaring met die boards.
    Ik ken enkel bataleon van die 2 dus die zou ik aanraden maar dat is langs de andere kant ook geen goede reden hé 😉
    1 tip, Ga naar testagen test beide planken en maak je keuze

    #3807

    Anoniem

    Het is toch een ander board geworden. De Burton Sherlock. Met burton Cartel bindings.

    Daarnaast heb ik ook een Anon Hawkeye Vintage gekocht.
    Ken er weer tegen aan!

    #3808

    dusky
    Bijdrager

    Ben net samen met Gdzr naar Down Town geweest en we hebben allebei een nieuw board gescoord. 😀

    De mijne:

    [img]http://img176.imageshack.us/img176/498/dsc00021i.jpg[/img]

    De linkse is de nieuwe, Burton Whammy Bar 155. Een V-Rocker met Mid Spoon vorm, dus een soort Triple Base.

    #3810

    Anoniem

    [quote=”Dusky” post=256]Ben net samen met Gdzr naar Down Town geweest en we hebben allebei een nieuw board gescoord. 😀

    De mijne:

    [img]http://img176.imageshack.us/img176/498/dsc00021i.jpg[/img]

    De linkse is de nieuwe, Burton Whammy Bar 155. Een V-Rocker met Mid Spoon vorm, dus een soort Triple Base.[/quote]

    mooi zo! rocker ftw 😉

    #3811

    Anoniem

    [quote=”Gdzr” post=255]Het is toch een ander board geworden. De Burton Sherlock. Met burton Cartel bindings.

    Daarnaast heb ik ook een Anon Hawkeye Vintage gekocht.
    Ken er weer tegen aan![/quote]

    Geen EST bindingen? Sherlock is ook een redlijk goede ik denk wel iets goedkoper niet?

    nice zijn die van anon echt goede lenzen! welke bril had je vroeger?

    #3812

    dusky
    Bijdrager

    Zitten wel EST bindingen op hoor. :O

    #3813

    Anoniem

    [quote=”Michielfm” post=259][quote=”Gdzr” post=255]Het is toch een ander board geworden. De Burton Sherlock. Met burton Cartel bindings.

    Daarnaast heb ik ook een Anon Hawkeye Vintage gekocht.
    Ken er weer tegen aan![/quote]

    Geen EST bindingen? Sherlock is ook een redlijk goede ik denk wel iets goedkoper niet?

    nice zijn die van anon echt goede lenzen! welke bril had je vroeger?[/quote]

    Heb wel gewoon EST bindingen. Die eigenaar van DownTown vond zelf de Sherlock beter dan de Custom Flying V. Deze is Flexibeler dan de Custom.

    had hiervoor ook een Anon goggle. Weet zo de serie niet meer.

    [img]http://img143.imageshack.us/img143/1403/img3996e.jpg[/img]
    [img]http://img231.imageshack.us/img231/8159/img3999p.jpg[/img]

    #3815

    Anoniem

    [quote=”Gdzr” post=261][quote=”Michielfm” post=259][quote=”Gdzr” post=255]Het is toch een ander board geworden. De Burton Sherlock. Met burton Cartel bindings.

    Daarnaast heb ik ook een Anon Hawkeye Vintage gekocht.
    Ken er weer tegen aan![/quote]

    Geen EST bindingen? Sherlock is ook een redlijk goede ik denk wel iets goedkoper niet?

    nice zijn die van anon echt goede lenzen! welke bril had je vroeger?[/quote]

    Heb wel gewoon EST bindingen. Die eigenaar van DownTown vond zelf de Sherlock beter dan de Custom Flying V. Deze is Flexibeler dan de Custom.

    had hiervoor ook een Anon goggle. Weet zo de serie niet meer.

    [img]http://img143.imageshack.us/img143/1403/img3996e.jpg[/img]
    [img]http://img231.imageshack.us/img231/8159/img3999p.jpg[/img][/quote]

    Waarom is de sherlock beter? ik weet dat flying-v flexibeler is als custom 😉 door de v-rocker die er in zit.

    verkoop je je ouwe?

    #3817

    Anoniem

    [quote=”Michielfm” post=263][quote=”Gdzr” post=261][quote=”Michielfm” post=259][quote=”Gdzr” post=255]Het is toch een ander board geworden. De Burton Sherlock. Met burton Cartel bindings.

    Daarnaast heb ik ook een Anon Hawkeye Vintage gekocht.
    Ken er weer tegen aan![/quote]

    Geen EST bindingen? Sherlock is ook een redlijk goede ik denk wel iets goedkoper niet?

    nice zijn die van anon echt goede lenzen! welke bril had je vroeger?[/quote]

    Heb wel gewoon EST bindingen. Die eigenaar van DownTown vond zelf de Sherlock beter dan de Custom Flying V. Deze is Flexibeler dan de Custom.

    had hiervoor ook een Anon goggle. Weet zo de serie niet meer.
    [/quote]

    Waarom is de sherlock beter? ik weet dat flying-v flexibeler is als custom 😉 door de v-rocker die er in zit.

    verkoop je je ouwe?[/quote]

    Hij vond de sherlock fijner rijden. Deze is net wat flexibeler dan de Custom Flying V. Dat bedoelde ik. Natuurlijk is dit ook persoonlijk. Maar hij heeft er nogal wat verstand van, dus vandaar dat ik voor deze ben gegaan. De oude goggle gaat door naar mijn zusje. Helaas. 😛

    #3818

    Anoniem

    [quote=”Gdzr” post=265][quote=”Michielfm” post=263][quote=”Gdzr” post=261][quote=”Michielfm” post=259][quote=”Gdzr” post=255]Het is toch een ander board geworden. De Burton Sherlock. Met burton Cartel bindings.

    Daarnaast heb ik ook een Anon Hawkeye Vintage gekocht.
    Ken er weer tegen aan![/quote]

    Geen EST bindingen? Sherlock is ook een redlijk goede ik denk wel iets goedkoper niet?

    nice zijn die van anon echt goede lenzen! welke bril had je vroeger?[/quote]

    Heb wel gewoon EST bindingen. Die eigenaar van DownTown vond zelf de Sherlock beter dan de Custom Flying V. Deze is Flexibeler dan de Custom.

    had hiervoor ook een Anon goggle. Weet zo de serie niet meer.
    [/quote]

    Waarom is de sherlock beter? ik weet dat flying-v flexibeler is als custom 😉 door de v-rocker die er in zit.

    verkoop je je ouwe?[/quote]

    Hij vond de sherlock fijner rijden. Deze is net wat flexibeler dan de Custom Flying V. Dat bedoelde ik. Natuurlijk is dit ook persoonlijk. Maar hij heeft er nogal wat verstand van, dus vandaar dat ik voor deze ben gegaan. De oude goggle gaat door naar mijn zusje. Helaas. :P[/quote]

    Ah zo bedoel je 😉 nou ik vind de V al meer dan flex genoeg hebben voor mij. hopelijk amuseer je je met je sherklock
    bale :p

    #3852

    Anoniem

    Haha. ik kom er net achter dat mijn board licht geeft inhet donker! Super gaaf. Zal wel is ff een foto maken.

    #3854

    Anoniem

    [quote=”Gdzr” post=303]Haha. ik kom er net achter dat mijn board licht geeft inhet donker! Super gaaf. Zal wel is ff een foto maken.[/quote]

    Das nice! vor snacht pics :p zie je enkel het board, dat was toch die Sherlock niet?

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 526)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.