Home Forums Indoor Snowworld Zoetermeer Zoetermeer Algemeen

Dit onderwerp bevat 37 reacties, heeft 15 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  kevinhoogendam 13 jaren, 3 maanden geleden.

8 berichten aan het bekijken - 31 tot 38 (van in totaal 38)
  • Auteur
    Berichten
  • #4962

    lvdt
    Bijdrager

    Wat voor oplossing heb je zelf in gedachten? 馃槢

    Gewoon alles wat je ineens nodig hebt (portemonnee, camera, muts? Whatever) meenemen op de piste, of in je kleding of in een rugzak. Rugzak lijkt kut maar heb het afgelopen wintersport eens geprobeerd, en hem hele week niet meer afgedaan. Vond het wel handig alles bij me te hebben!

    Zo’n summercard vind ik ook interessant, in mijn geval wel voor landgraaf dan, denk dat ik daar ook voor ga 馃槈

    #4964

    marck
    Bijdrager

    als je zo’n summercard heb zijn in beide snowworlds tog geldig tog?

    want heb daar ook al aan zitte denken.
    heb je niet meer mensen uit je buurt die ook veel boarden.
    anders kon je afwisselen met rijden.

    #4968

    dusky
    Bijdrager

    Ja ik heb wel een paar mensen waar ik mee kan gaan boarden. Alleen blijft het ver.

    Maar voor die kluisjes zit er niets anders op dan gewoon ontzettend veel 50 centjes daar te droppen. Stelletje gieren. Alsof het al niet duur genoeg is.

    En voor zover ik weet zijn de kaarten gewoon bij allebei de snowworlds geldig.

    #4970

    marck
    Bijdrager

    owkej das mooi,want ik woon evenver van landgraaf als zoetemeer.

    en die kluisjes is een hell ja iedere x 50 cent maja zorg dat ik altijd zoals portomonee in me jas heb zitten om drinken te halen of iets.

    maja eig moeten we gewoon x met ze alle naar zoetermeer gaan,der zijn der genoeg die freestyle kunnen en der zijn der genoeg die het nog willen leren zoals ik.en gewoon lekker boarden en chillen mee elkaar

    #4972

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Ik heb het geluk dat een vriend van mij als leraar bij Snowworld Zoetermeer werkt en als we daar gaan boarden dumpt hij de spullen in de lerarenruimte.

    Zelfde doe ik voor hem als hij meegaat naar Skid么me.

    Maar een keertje met zn alle boarden vind ik wel een goed plan, als het maar op een avond is. Anders vindt ik Zoetermeer echt te duur.

    #4980

    chokolademan
    Bijdrager

    Ik rij vanuit Rotterdam regelmatig naar Zoetermeer en andere plekken, dus altijd wel n plekje vrij voor mensen die mee willen carpoolen / benzinekosten besparen / gezelligheid / boarden chillen enz

    #4984

    dusky
    Bijdrager

    [quote=”KevinHoogendam” post=1434]Ik heb het geluk dat een vriend van mij als leraar bij Snowworld Zoetermeer werkt en als we daar gaan boarden dumpt hij de spullen in de lerarenruimte.

    Zelfde doe ik voor hem als hij meegaat naar Skid么me.

    Maar een keertje met zn alle boarden vind ik wel een goed plan, als het maar op een avond is. Anders vindt ik Zoetermeer echt te duur.[/quote]

    Is het ’s avonds minder duur dan? Maar ik vind het een goed plan. Daar kan ik nog eens wat freestyle skills van oppikken. 馃榾

    #4991

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    ’s Avonds hebben ze die specials van 4 uur voor 25 euro. Maarja gelukkig denk ik vrij simpel door te zegge voor een 10tje meer heb je een volledige dag in skidome XD

    Maar voor zoiets als dit wil ik best wel weer is naar Zoetermeer gaan.

8 berichten aan het bekijken - 31 tot 38 (van in totaal 38)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.