Home Forums Algemeen Algemeen heb ik juiste lengte snowboard

Dit onderwerp bevat 3 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  kevinhoogendam 10 jaren, 8 maanden geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #6812

    meestheboss
    Bijdrager

    hallo ik ben beginnend snowboarder en heb een snowboard gekocht een nitro subzero 2013. hij is 157 lang en ik twijfel over de lengte van het snowboard.ik ben zelf 172 cm lang en 63 kg. is dit een te lange snowboard?

    #6814

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Gezien je lengte is het board wat een de lange kant. Tot waar komt het board als je het voor je houdt (kin, neus of voorhoofd)?

    En wat wil je doen met de board? Freestyle, pistes cruisen of freeriden?

    De subzero is een freestyle plank die wat aan de slappe kant is en ik gok dat de plank aan de lange kant is voor jou om mee te gaan freestylen.

    Wat ik meestal aangeef voor board lengtes (:
    Freestyle; tussen kin en schouders (afhankelijk van rails of schans)
    Freeride; tot je neus of langer
    Pistes; tot je neus

    Voor een extra idee/beeld:
    Ik ben 178cm, rij een 152 en freestyle daarmee op zowel schans als rails en het board komt tot aan mijn kin.

    #6816

    meestheboss
    Bijdrager

    Hallo als ik het board voor mij houd dan komt hij tot mijn kin en ik ga er waarschijnlijk mee freeriden en piste rijden. En ik ben 13 jaar en ik ben Est lang voor mijn leeftijd en ze zeggen dat ik over vier jaar 193 cm lang ben .

    #6819

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    In dat geval zal de lengte wel goed zijn. Of het board zelf fijn is om mee te freeriden kan ik je niet vertellen, maar dat zal je zelf wel uitvinden/ondervinden 😉

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.