Home Forums Algemeen Algemeen Lib Tech

Dit onderwerp bevat 30 reacties, heeft 9 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  ted-h 12 jaren, 6 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Berichten
  • #5906

    schuimzeep
    Bijdrager

    kom zelf net terug van enkele dagen ijs en slush op de hintertux en ben meer dan ooit tevreden met de prestaties van mijn gnu, ook al is het rocker. ben wel meer dan curieus om eens een c2btx uit te testen…

    #5907

    headfirst
    Bijdrager

    Probeer dan ook eens een Neversummer RC met variogrip geweldig.

    #5910

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    [quote=”Headfirst” post=2395]je vroeg welke bindingen je moest nemen voor je nieuwe board .
    Kijk eens naar Union die werken heel goed op rocker en rocker/camber boards .
    Heb zelf ook twee boards waarvan 1 GNU altered gen 2009 met union bindingen werkt geweldig.[/quote]

    Veel bindingen hebben tegenwoordig een gerockerde base. Union heeft ongeveer hetzelfde idee als een Burton EST binding. Zal wel beter werken dan een vaste gerockerde base.

    #5911

    mayolein
    Bijdrager

    [quote=”Ted H” post=2393]Ik ben bang dat ik het toch ga doen….

    Spulletjes inruilen voor een nieuwe TRS serie 1,62.

    Iets langer als dat ik had….
    Na enkele revieuws gelezen en wat info ingewonnen heb ik toch besloten om het in te ruilen.

    Mijn techniek op ijsplaten is nog niet zo goed dat ik hier op kan terugvallen 😉 ;)[/quote]
    Goeie keuze 😀
    Ik heb sinds vorig seizoen een lib tech en ben super tevreden over de magnetraction. Ik had daarvoor een redelijk leuk burton boardje, maar wat een verschil is die lib tech zeg! Zoveel fijner 😀

    #5913

    nincom
    Bijdrager

    [quote=”KevinHoogendam” post=2400][quote=”Headfirst” post=2395]je vroeg welke bindingen je moest nemen voor je nieuwe board .
    Kijk eens naar Union die werken heel goed op rocker en rocker/camber boards .
    Heb zelf ook twee boards waarvan 1 GNU altered gen 2009 met union bindingen werkt geweldig.[/quote]

    Veel bindingen hebben tegenwoordig een gerockerde base. Union heeft ongeveer hetzelfde idee als een Burton EST binding. Zal wel beter werken dan een vaste gerockerde base.[/quote]

    :huh: Dus daarom komt burton uit met een kopie van de shaka binding (prophecy)?

    #5914

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Beter goed gejat dan slecht bedacht is het toch? Maakt niks uit welk merk er eerst mee kwam.

    Als hij het maar snapt is het goed.

    #5915

    nincom
    Bijdrager

    Mmm, nee je slaat de plank een beetje mis.

    Bij de bindingen van union flext de binding min of meer mee met je board. Daardoor heb je niet zoveel last van het zo geheten “dead zone”, de plekken onder je binding waar je board niet mee flext omdat je bindingen dat tegen houden.

    Tegenwoordig hebben veel merken dit al overgenomen, je moet alleen bij de Shop vragen welk model van welk merk.

    #5916

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    En waar sla ik de plank mis dan? 😉

    #5917

    nincom
    Bijdrager

    [quote=”KevinHoogendam” post=2406]En waar sla ik de plank mis dan? ;)[/quote]

    Dat het hetzelfde idee heeft als de EST binding.

    #5918

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Dus een EST binding flext niet mee?

    #5919

    ted-h
    Bijdrager

    Ik ga zaterdag mijn setje halen. Denk dat het toch cartel bindingen worden, die voelden voor mij erg pretiig. Maar ik laat me natuurlijk ook ff adviseren in de shop!

    #5924

    nincom
    Bijdrager

    Amper, probeer het maar uit. De binding blijft als je het board buigt in dezelfde vorm. Er ontstaat ruimte tussen je binding en board. Komt door de uiterste twee schroeven.

    maar we gaan nu wel erg ver off-topic, Herr Moderator

    #5925

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Ach het gaat over een onderwerp waar de topicstarter wat aan kan hebben 😉 Als we nou opeens over fiat panda’s zouden gaan praten was het een ander verhaal.

    #5929

    nincom
    Bijdrager

    [quote=”KevinHoogendam” post=2417]Ach het gaat over een onderwerp waar de topicstarter wat aan kan hebben 😉 Als we nou opeens over fiat panda’s zouden gaan praten was het een ander verhaal.[/quote]

    EST Bindingen die wel of niet mee flexen op een libtech board? Relevant?

    Dan kunnen we in dit topic ook een leash aanbevelen, een helm en al dat soort dingen. Daar kan de topic starter ook wat aan hebben, right?

    #5935

    ted-h
    Bijdrager

    [quote=”nincom” post=2421][quote=”KevinHoogendam” post=2417]Ach het gaat over een onderwerp waar de topicstarter wat aan kan hebben 😉 Als we nou opeens over fiat panda’s zouden gaan praten was het een ander verhaal.[/quote]

    EST Bindingen die wel of niet mee flexen op een libtech board? Relevant?

    Dan kunnen we in dit topic ook een leash aanbevelen, een helm en al dat soort dingen. Daar kan de topic starter ook wat aan hebben, right?[/quote]

    Altijd goed hoor 😉

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.