Home Forums Gear Kleding en toebehoren Nieuw snowboardjack!

Dit onderwerp bevat 35 reacties, heeft 19 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  mvm 13 jaren, 1 maand geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
  • Auteur
    Berichten
  • #3934

    Anoniem

    [quote=”GenesiZ” post=356]True, maar moet ook het geld nog hebben. Moet morgen de auto naar de garage brengen voor een ‘kleine’ reparatie en dat gaat ook dik 700,- kosten 🙁 dus ik zal het nog even met mijn Shaun White jasje moeten doen :D[/quote]

    balen van je auto 🙂 maar sw jasje is ook nice!

    #4101

    stakje
    Bijdrager

    Als je geen mode freak bent en een hele goede jas wilt voor een lagere prijs kijk dan op duijvestein.nl Jassen uit seisoen 2009-2010 met ongeveer 50% korting! Zo heb ik daar vorig jaar een Burton AK jas gekocht die (normale)waarde hebben van 400,- euro. Wanneer je dus uit een ander jaar een jas koopt heb je een van de beste kwaliteits-prijsverhoudingen! Maar om weer on topic te komen over wat een mooie jas is; Kan moeilijk oordelen over wat jij mooi vind, het is toch een kwestie van smaak! Maar de AK series van Burton vind ik heel mooi en ze zijn dus ook erg warm en goed!

    #4235

    mayolein
    Bijdrager

    Of als je écht geen modefreak bent, koop je op marktplaats zo’n jaren 80 overall.
    Mijn paars met gele overall in iig onderweg. Foto’s volgen 😀
    Nu nog even zo’n haarbandje scoren ergens.

    #4242

    tjitte
    Bijdrager

    Duivenstein heeft altijd wel iets voor een mooi prikje!

    #4243

    avoriazzz
    Bijdrager

    [quote=”Mayolein” post=694]Of als je écht geen modefreak bent, koop je op marktplaats zo’n jaren 80 overall.
    Mijn paars met gele overall in iig onderweg. Foto’s volgen 😀
    Nu nog even zo’n haarbandje scoren ergens.[/quote]

    dat gaat toch wel een fluor gele worden???

    #4290

    opa
    Bijdrager

    moet zeggen… . ben de laatste tijd erg gecharmeerd van SESSIONS snowgear.

    Leuk geprijsd , super kwaliteit

    #4419

    banks
    Bijdrager

    Ik vind Billabong ook altijd wel goeie hippe jassen hebben, helaas had ik daar geen geld voor toen ik op wintersport ging 2jaar geleden dus maar een cheap-ass jasje gekocht die ik nog steeds heb.

    #4605

    robertkoolen
    Bijdrager

    Dat klopt! net een nieuw broekje van Sessions gekocht, Al even uitgeprobeerd in de hollandse sneeuw, Prima! Zeker in combinatie met mij SB beacon jacket (H)

    Ik ben der weer helemaal klaar voor!

    #4734

    rainai
    Bijdrager

    Ik zocht als een gek naar allerlei jassen te informeren, maar ik kom maar nog niet uit.
    Welke is het aangeraden en welke afgeraden.
    Wat moet ik weten, voor ik de goeie jas koop?

    #4747

    genesiz
    Bijdrager

    Je moet zoiezo met lagen gaan werken, 2/3/4 is voor jou de keus. Eerst een thermolaag, dan een fleece en dan kun je of een jas met fatsoenlijke voering nemen of nog een fleece-laag en daarover een jas zonder voering. Voordeel is dat je iets vrijer in je bewegingen bent en dat je als het warm wordt je een laag uit kan trekken (maar ja, waar laat je die laag dan 🙂 )

    Er is geen jas meer die slecht is, ik heb jaren met een jas van Crazy Creek geboard van 60,- en is nog in perfecte staat. Let op alle zakjes e.d. die de jas heeft. Ik ben zelf gek op van die hand-dingen aan het einde van je mouw, waardoor er geen sneeuw langs je handschoen in je mouw kan komen. Ook moet ik een borstzak hebben waar ik zo van buiten bij kan komen zonder de rits open te doen voor de mp3 speler en er moet een doorvoergaatje hiervoor zijn.

    Hij moet gewoon lekker zitten en je moet genoeg bewegingsvrijheid hebben. Draag je veel een rugzak, probeer dan die dikke fluffy plofjassen te vermijden, rugzakken zitten daar niet echt lekker op!

    #4782

    rainai
    Bijdrager

    Ik ben ook een type van die hand-dingen aan het einde van je mouw.
    Irritant als er sneeuw in je mouwen komen, ja.

    En ik moet zo’n fijne jas, daar je veel kan bewegen. Dus voor mij geen plofjas.
    Ik kan maar beter bij allerlei winkels langs om te passen.

    #4961

    Anoniem

    Ik board al jaren met iedere keer een andere jas en dat begint wat tegen te steken, want het is nooit goeie marchandise.

    Ik heb nu een nieuwe the north face jas die ik gewoon gebruik want het is geen gevoerde jas maar hij is lekker ruim en toch wel cava kwaliteit, is dit te doen met 2 pulls om te gaan snowboarden? Eind januari ga ik naar les 3 vallées.

    Of koop ik toch beter een nieuwe gevoerde jas? Iemand ervaring met airwalk jassen? Ik hoef geen sneeuwvanger en van die dingen aan men handen, gewoon goed ruim, toetrekbaar vanonder en waterdicht met eventueel een goeie kap want die north face jas heeft maar zo een plastieken kapje, stelt niet veel voor.

    dank bij voorbaat

    #4963

    marck
    Bijdrager

    kijk anders hier even op hier hebben ze van alles

    http://www.blue-tomato.com/en/welcome.bto

    of check hotzone hebben ook veel vette jassen

    en nog een beatdown liefhebber hier haha kom je niet veel tegen in snowboard wereldje 😛

    #4965

    rinus
    Bijdrager

    [quote=”Nasty” post=1423]Ik heb nu een nieuwe the north face jas die ik gewoon gebruik want het is geen gevoerde jas maar hij is lekker ruim en toch wel cava kwaliteit, is dit te doen met 2 pulls om te gaan snowboarden? Eind januari ga ik naar les 3 vallées.[/quote]

    Hoe koud is het daar? Ik board meestal rond de nul tot min vijf graden en heb altijd een thermootje, een fleece pully en een wind- en waterdichte shell aan. Geen centje pijn. Als het koud wordt trek ik wel een extra fleeceje aan. Misschien is een heel klein beetje voering geen overbodige luxe, maar noodzakelijk is het niet mijns inziens.

    #4966

    marck
    Bijdrager

    ik heb meestal ook maar longsleeve aan met trui en windbreaker aan werkt perfect en heb het ook nooit koud met boarden,heb meestal als ik te dikke jas aan heb dat ik het te warm krijg.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.