Home Forums Outdoor Europa Pitztal

Dit onderwerp bevat 7 reacties, heeft 5 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  r1mario 12 jaren, 12 maanden geleden.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #5012

    dusky
    Bijdrager

    Weet iemand wat over het park in Pitztal? Is dat over het algemeen iets? Ik ga namelijk in de eerste week van mei naar Pitztal.

    #5048

    pien
    Bijdrager

    Ik was daar de week voor Kerst naar toe geweest.. Als je alleen voor het park komt zou ik het gebied je afraden 🙁 het is meer een gebied voor freeriders met heel veel mooie off piste tochten, oa vanaf de wildspitze.

    In december heb ik geen rails, box, of schansen die ware geshaped gezien, er was alleen een halfje ontdooide halfpipe waar niemand zin in had, vanwege de matige kwalitiet.

    Het gebied is wel prachtig en als freerider een fantastische plek!
    In de laatste snowboard mag staat een heel artikel over in van een stel freeriders die de wildspitze bedwingen, aanrader!

    Pien

    #5050

    dusky
    Bijdrager

    Van freeriden zal alleen niet zoveel terecht komen in Mei. 😉 Nou ja misschien kan ik toch nog een beetje jibben. Volgens mijn nichtje is er wel een funpark.

    #5654

    dusky
    Bijdrager

    Over een weekje zit ik in de bus!!

    #5657

    avoriazzz
    Bijdrager

    GRRRRR!!! ons een btje opgeilen hier….
    het is dan 25 graden in ons koude kikkerlandje, maar als ik naar buiten kijk kan ik nog steeds spots spotten die met een btje sneeuw brute foto’s op zouden leveren….

    #5660

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Als Daan in de bus, dan sta ik op de zonnige pistes in Valtho =D

    Vrijdag aaf vertrekken en zondag de week erna weer thuis.

    Ik geloof dat pitztal vorig jaar wel een park had. Had er toen heen gekund, maar kreeg geen vrij van school om les te geven daar.

    #5664

    dusky
    Bijdrager

    Today is the day! Blijkbaar ligt er echt veel sneeuw en sneeuwt het ook elke dag!

    #5665

    r1mario
    Bijdrager

    Viel spaz.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.