Home Forums Indoor Skidôme Rucphen Skidome Algemeen

Dit onderwerp bevat 276 reacties, heeft 17 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  bjarne 10 jaren, 6 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 277)
  • Auteur
    Berichten
  • #6450

    bjarne
    Bijdrager

    Fijn dat ze de pas bevroren hebben; scheelt toch weer iets 🙂

    Klinkt wel echt als een rare situatie zoals je gebaild hebt 😛
    Wel verbazingwekkend dat je gewoon zo veel “schade” aan je arm hebt bij zo’n crash.
    Veel sterkte man!

    #6451

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Het funpark zal in de komende tijd afgebouwd worden zodat alleen op baan 2/3 features staan. De piste met de sleeplift moet vrij blijven voor lessen e.d.

    Ik ben er woensdag middag van 13:00 tot ongeveer 17:00 voor een skilesje en daarna nog eventjes vrij met mijn vriendin.

    Zij is te herkennen aan een hele lange blauwe trui, niet te missen.

    #6457

    bjarne
    Bijdrager

    Ben gisteren weer eens geweest; hebben de “zomer sneeuwattractiepas” gedaan; icekarten, glowgolf en dan boarden; was erg lachen moet ik zeggen.

    Ik baal wel erg van het feit dat er alleen features op de twee rechtse pistes staan, ik vind die loopband echt gruwelijk irritant/langzaam en een vervelende onderbreking van het boarden. Daarom ben ik nauwelijks met de boxen bezig geweest dit keer 🙁 De pistes waren trouwens ook bijzonder ijzig moet ik zeggen.

    Ik heb mij verder veel bezig gehouden op de sleeplift piste met de kleine ramp die daar nog staat. Lange tijd geleden dat ik dergelijke sprongen heb gedaan, maar het ging verbazingwekkend goed hahaha!
    Heb lekker op grabs kunnen oefenen en heb wel echt genoten.

    In het geval de kleine ramp bij de sleeplift weggaat zal ik echter niet vaak meer naar Rucphen gaan en toch voor Zoetermeer gaan kiezen. Die sleeplift daar is veel prettiger dan zo’n irritante loopband hahaha

    #6461

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    De kleine schans zal ook verplaatst worden naar de baan 3.

    Iedereen bij skidome loopt te janken over die loopband. Ik heb er zelf echt geen probleem mee 😉

    #6487

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Wie morgen avond?

    ik ben er met mn vriendin.

    #6512

    bjarne
    Bijdrager

    misschien ben ik er a.s. zondag;

    wat ligt er nu in het funpark?
    en ligt er op de oude baan nog iets?

    #6513

    r-win
    Bijdrager

    Ik heb geen idee wat er ligt. Ik ben sinds mijn ongeluk niet meer geweest. Ik zit te overwegen om mischien dit weekend weer voor het eerst te gaan. Mijn spier is weer bijna op sterkte… helaas nog wel een half jaar fysio xD. naja….

    bijna 3 maanden vind ik het weer is tijd om te gaan boarden.
    Schijnbaar had ik mijn biceps ingescheurd en mijn schouwder kom beschadigd(stukjes afgebroken)

    #6514

    bjarne
    Bijdrager

    afgelopen zondag geweest; lag er allemaal goed bij!

    bij de sleepjespiste waren wat dingen opgebouwd en bij het park lag er nu juist minder (wss. voor event komend weekend?)

    Heb voor het eerst de “kleine big air” gedaan; was heerlijk en angstig tegelijk; ging gelukkig helemaal goed hahaahha.

    #6518

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Bjarne ik was er afgelopen zondag ook. Alleen savonds :p

    Park is een beetje aangepast. De blauwe (oude) piste staat een rail lijn en op de baan 2 staan de schansen en wat klein spul.

    De rails stonden niet lekker op baan 2.

    #6520

    bjarne
    Bijdrager

    ah vandaar! het ziet er nu in ieder geval wel nice uit zo!

    ik kan niet wachten tot ik mijzelf genoeg gevorderd vind om rails te doen.
    heb al wel op de groene buis geknald en dat gaat op zich redelijk (1 kant wel; andere kant niet)

    Binnenkort ga ik weer en dan laat ik het weten! Jammer dat ik je dan nét gemist heb (ik was er tot ca. half 7)

    Enig idee wanneer de air bag weer komt?

    #6574

    r-win
    Bijdrager

    Ik zag gisteren dat de air bag er weer lag

    #6576

    bjarne
    Bijdrager

    awesome 😀

    #6578

    r-win
    Bijdrager

    ghehehe

    Ik ben er vrijdag avond weer.
    Dinsdag middag was het heerlijk rustig… echt ideaal

    #6581

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Bjarne ik heb je nog nooit gezien haha. Weet wel naar wel board/bindingen ik moet uitkijken bij skidome, dat scheelt al.

    De airbag ligt er inderdaad weer en ik heb me al prima vermaakt erop. Gister een beetje bs180 met grabs geoefend en met een Japan is tie best leuk.

    #6586

    bjarne
    Bijdrager

    hahahaha yeah sorry ik ben er de laatste tijd niet zoveel geweest.

    Ben twee weken terug naar Landgraaf geweest en ga zondag weer naar Landgraaf.
    Ik zal binnenkort weer eens in Rucphen gaan.
    Zodra ik eindelijk mijn rijbewijs binnen heb zal ik vaker in Rucphen te vinden zijn, dat scheelt zeker een uur reizen 😛

    Lekker tricks aan het oefenen dus 🙂
    Ik ben langzaamaan een beetje een het prutsen met de boxen enz en af en toe wat jumps aan het doen; niet veel bijzonders dus 🙂

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 277)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.