Home Forums Algemeen Evenementen TTR O’neill Evolution Davos

Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 4 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  bobbejaan1 13 jaren, 3 maanden geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #4904

    bobbejaan1
    Bijdrager

    Gaat iemand nog checken ? slopestyle en Big air

    #4956

    shft
    Bijdrager

    Wat ligt het niveau weer knetter hoog!!

    Seppeeeeeeuh

    #4958

    Anoniem

    De slope style was we lekker! Toots got the win, Seppe 4e plaats, jammer.

    Wanneer is het volgende event?

    #4959

    krist
    Bijdrager

    Volgend weekend in Laax, Burton european open. ik heb r weer zin in! die commentators zijn te droog..

    #4979

    bobbejaan1
    Bijdrager

    Wat een feest..

    Vrijdag om 8 uur met de auto vertokken vanuit mijn lieve kleine bergdorpje in portes du soleil naar Davos. Aangekomen op de jacobshorn zie ik als eerst die mega slopestyle ramp staan met daar links van een halfpipe. Super setup eigenlijk onderaan de berg waarbij iedereen van die van boven komt er wel langs moet komen. Halfpipe dames finale was bezig dan valt ook meteen op dat ze alles eraan hadden gedaan om het goed in beeld te krijgen. Een kabelbaan met camera over de pipe en een radiografisch bestuurbaar helikopter-camera-ding.

    Over de halfpipe dames kan ik maar een ding zeggen en dat is die kelly clark is wel ff een heel stuk beter dan de rest. en haar airs waren zo veel hoger.. een beetje zoals ik altijd Shaun White vergeleek met de rest van de boarders.

    Daarna Kwam de halfpipe finale voor de mannen. Waarbij Iouri Podladtchikov echt een sicke move eruit klapte. backside double mctwist 1260..pffff

    De volgende dag was de slopestyle voor de dames maar toen had ik er al een hele dag boarden op zitten en natuurlijk de avond ervoor een klein drankje gedaan op de Headphone en Eyewear party van Oneill in de bolgenschanze. Dus terwijl de dames met de finale bezig waren lag ik lekker op bed voor een powernap. Savonds was de slopestyle heren in het donker. Met Seppe en Seb toots. Alleen maar 1080’s en 1260’s bizar gewoon.

    Meteen daarna de gravity riders party in de riders area. En vervolgens af te sluiten in de Bolgenschanze (again). Waar je dus lekker met iedereen staat te partyen.

    Al met al een hele dikke ervaring. ik had nog nooit een 1080 gezien en al helemaal geen 1260 double cork. En ik ging naar huis met ontzetten veel goodies een dikke smile op mijn gezicht.. Vermoeid maar voldaan.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.