Home Forums Gear Snowboards en toebehoren Advies gevraagd lengte Jones Mountain Twin ’14/15

Dit onderwerp bevat 3 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  vinceo 9 jaren, 3 maanden geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #7002

    boyvanveen
    Bijdrager

    Beste Leden,

    Ik heb de Jones Mountain Twin ’14/15 160 cm besteld als vervanger van mijn Burton Hero ’11/12 155 cm. De 160 cm omdat ik de afgelopen jaren wat kilo’s aankom en nog wel iets aankom aankomend jaar. Ik weeg nu 78 kilo met een lengte van 1.83 en ga waarschijnlijk niet boven de 85 kilo uitkomen. Omdat de aangegeven gewicht range nogal breed is van de Mountain Twin en ik nogal verschillende adviezen krijg twijfel ik toch nog om het board te ruilen voor de 157 cm.

    Ik rij piste, park en poeder wanneer mogelijk en heb nu ongeveer 12 jaar (12 weken, aangezien we meestal 1 keer per jaar gaan) ervaring en rij wel behoorlijk door.

    Wat vinden jullie?

    #7004

    giel
    Sleutelbeheerder

    hoi,

    Ik heb recent een website aangemaakt waar je alles vind over hoe je snowboards, snowboard bindingen, snowboard boots etc. Moet kopen. (www.snowboard-outfit.nl)

    Als je meer in de poeder sneeuw snowboard zou ik gaan voor de 160cm, maar als je toch de meeste tijd doorbrengt in het park zou ik gaan voor die van 157cm. Het ligt er echt aan waar je het meeste snowboard. En wat jij het fijnst vind.
    Als je wat lang fijn vind moet je gaan voor die van 160cm, maar als je korter fijner vind wil je natuurlijk die van 157cm.

    Je kunt ook een keer een jaartje huren en dan kijk je welke je het fijnst vind want meestal kun je je snowboard wel inruilen als je het snowboard dat je gekregen hebt niet fijn vind. Dan kun je ze beide als het ware uitproberen.

    Gr, Vince

    #7005

    boyvanveen
    Bijdrager

    Hoi Vince,

    Bedankt voor je reactie, duidelijk!
    Mooie website heb je!

    Groetjes Boy

    #7006

    vinceo
    Bijdrager

    Graag gedaan,
    en dankjewel 🙂

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.