Home Forums Gear Snowboards en toebehoren Afstellen Multifunctionele Baseplate

Dit onderwerp bevat 18 reacties, heeft 5 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  sicco 13 jaren, 4 maanden geleden.

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Berichten
  • #4636

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Een board zal nooit twintip worden door simpelweg de bindingen te verplaatsen 😉

    Net zoals een fiat geen audi wordt door er audi logo’s op te plakken.

    En je stance wijdte, die 4 cm. Ik geloof dat ik met mijn 1.77 (ongeveer) op 64cm sta :p

    #4639

    sicco
    Bijdrager

    Dat zeg ik ook niet 😉 Wat ik bedoel is (maar dit weet ik niet 100% zeker omdat ik het niet terug kan vinden) dat het board bijv. als twintip ontwikkeld is, maar enkel de inserts setback geplaatst zijn ipv deadcentre.. Beter lezen 😛

    Ik zal nog een keer zoeken. Als ik het vind post ik het wel, maar in een ander topic, want deze is bedoeld voor baseplates 😉 En die vragen zijn reeds beantwoord.

    Waar ik (even offtopic) wel benieuwd naar ben is wat je fijn vind aan zo’n wijde stance? Meer stabiliteit?

    #4640

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Oke, het leek net alsof je wou zeggen dat je door een centered stance een twintip wou creeëren :p Maar inderdaad door de baseplates wel zo te zetten heb je inderdaad dat idee erbij.

    Wijde stance, ik vind het fijner voor de stabiliteit op rails/boxen en met het rijden van kickers.

    #4810

    sicco
    Bijdrager

    Heb de baseplates zo gedraaid dat ik licht wijd sta. Ben benieuwd, want moet nog testen.

    Moest erg lachen om je gatenkaasplates opmerking, maar meer omdat je deze nog nooit gezien hebt, denk ik.. :laugh: De 3HF van ouder type Flow binding. Als je dan je juiste instelling nog niet kunt vinden :silly:

    [img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-CWPIHSTQ.jpg[/img]

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.