Home Forums Outdoor Europa Ardennen of hoge venen

Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  devinnie 13 jaren, 4 maanden geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #4577

    seez_bxl
    Bijdrager

    Ik zou dit weekend toch eens wagen om naar de Ardennen of de hoge venen te rijden maar weet niet goed naar waar. Baraque Fraiture is veel te druk. Voor de rest bestaat er niet eecht een overzichtelijke lijst met goede spots.

    Waar is de sneeuw zo wat goed en de liften nog OK dat je niet meer tijd verspilt met te wachten dan te rijden?

    S

    #4582

    fl0wrider
    Bijdrager

    [quote=”seez_bxl” post=1038] Voor de rest bestaat er niet eecht een overzichtelijke lijst met goede spots.

    Waar is de sneeuw zo wat goed en de liften nog OK dat je niet meer tijd verspilt met te wachten dan te rijden?

    S[/quote]

    LET OP ; snowboarders zijn NIET op alle besneeuwde pistes toegestaan !

    [b]Overzicht pistes België :[/b]
    http://www.ardennen-sneeuw.be/stations.php?Action=Luge

    Voor afdalingsmogelijkheden bellen of kijk naar de vermeldde kleur (groen=open, rood=dicht), men spreekt NL, FR of DU. Veel plezier !

    #4673

    devinnie
    Bijdrager

    Is er ergens een piste met een al dan niet deftig snowpark?:)

    #4677

    fl0wrider
    Bijdrager

    [quote=”DeVinnie” post=1134]Is er ergens een piste met een al dan niet deftig snowpark?:)[/quote]

    Niet dak weet. Er zijn zelfs pistes waar je alleen mag sleëen (bijv. Waimes waar kenissen van mij wonen), dus een park zou wat oppurtuun zijn. Er zijn ook Belgen op het forum, misschien kunnen die je helpen. Hoop dat ze meelezen. (maar grote kans dat ze aan ’t boarden zijn 😉 )

    #4681

    devinnie
    Bijdrager

    Ik ben ook Belg 🙂 Mmm, zou idd wel mooi zijn.. Als iemand iets weet, let me know! 😉

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.