Home Forums Gear Boots Burton Hail

Dit onderwerp bevat 11 reacties, heeft 5 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  bjarne 11 jaren, 5 maanden geleden.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #6534

    bjarne
    Bijdrager

    Hey peopz!

    Ben op het moment aan het rondkijken voor nieuwe boots; wil meer freestyle georiënteerde boots hebben (lekker flexibel dus)

    Nu heb ik na veel reviews lezen en dergelijke mijn oog laten vallen op Burton Hails; nu is de vraag: heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand of ze al ergens in de winkel liggen?

    Ik wil uiteraard eerst gaan passen en dergelijke voor ik een beslissing neem hahahaha. Ik hoor het wel

    #6536

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Bij burton gaan bij mij altijd belletjes rinkelen. De garantie is goed, maar dat heeft ook een reden. Je zal het nodig hebben.

    Nu scheelt het natuurlijk ook of je ze wekelijks aan hebt of zo nu en dan een keertje.

    #6537

    bjarne
    Bijdrager

    ik had precies hetzelfde idee; normaal vermijd ik burton altijd hahahaha

    qua schoenen schijnen ze het echter wel prima te doen

    #6538

    pogo
    Bijdrager

    Waarom zou je Burton mijden? Ik was ook meer fan van de kleinere merken maar Burton maakt goede spullen en als het al stuk gaat is de garantie ook goed. Ooit eens een Forum strap gebroken(nog voordat het door Burton was overgenomen), zie dan maar eens aan een nieuwe te komen, Burton vind je bijna overal dus dan is het ook zo opgelost, kostenloos meestal!
    Freestyle Roosendaal kan je daar wel verder bij helpen!

    #6540

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Omdat Burton niet voor niks zo’n goed garantie systeem heeft want het gaat ook kapot. Om maar als voorbeeld te geven.

    Met burton spectre gloves deed ik ongeveer een maandje mee. Tegenwoordig rij ik met Pow en die houden het al een jaar vol.

    Vriend van mij had Burton Moto’s (de meest verkochte boot) heeft 2 keer voor garantie de schoenen terug moeten sturen. Om vervolgens op Flow over te gaan en tadaa schoenen blijven heel.

    En of het nou Freestyle Roosendaal/Rucphen of Duijvestein is, alle winkels helpen je wel 😉

    Het belangrijkste bij softboots is dat ze goed zitten en slijtvast zijn. Dus een goede reden om niet te bezuinigen op je boots!

    #6541

    bjarne
    Bijdrager

    bezuinigen zal ik ook zeker niet doen; wil gewoon comfortabele schoenen die lekker lang meegaan en goed af te stellen op zowel bovenstuk als onderstuk )bij mijn huidige boots valt dat tegen)

    Met burton gloves heb ik tot dusver wel goede ervaringen btw; mijn pow gloves waren echter al na een weekje kapot (stiksel los) maar dat kan ik nog wel repareren. Incidenteel kan er altijd wel wat misgaan.

    Ik heb persoonlijk altijd een beetje mijn twijfels gehad bij Burton; omdat ik het meer als de “Hype” onder de snowboard zie, vaker is het meer om de mooi dan om het functioneel te doen.

    Ik zal half oktober eens naar Roosendaal crossen 🙂 (dan zullen ze ze wel hebben toch)

    #6542

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Ja sprak laatst een medewerker van Freestyle Rucphen en het zou komende week binnenkomen. Ik wacht ook op een setje nieuwe pow wanten.

    Even bellen en dan weet je preciezer wanneer wat ongeveer binnenkomt.

    #6584

    oenke
    Bijdrager

    Heb zelf alleen maar goede ervaringen met burton boots. Moto’s en Ozone (zie evt. advertentie in 2e hands 😉 ).
    Volgens mij lijken die wel op op de Hail qua flex.

    Ookal hou ik ook wel van kleinere merken, en rij ik Bataleon, ben ik met boots altijd erg tevreden geweest met Burton. Heb nu Rulers, juist een stuk stijver!

    #6596

    rome1986
    Bijdrager

    een kameraad heeft de hails gekocht en is er super content van , een echte aanrader , zelf rij ik al 6jaar met 32 boots en ben er ng steeds zot van 😀 die hails is ook een zeer compacte boot ideaal voor wide riders

    #6599

    bjarne
    Bijdrager

    klinkt geweldig; heb nog geen tijd gehad om naar R’daal te gaan, maar ga ik zeker binnenkort doen!

    #6602

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Als er stiksel van handschoenen los gaan. Altijd terug brengen. Burton is zowiezo garantie (ze weten zelf ook dat het los laat dus hebben ze zo’n goede garantie) pow hetzelfde alleen is de garantie dan omdat het niet hoort.

    Freestyle R’daal heeft het meeste wel binnen qua boots. Kleding en gloves is er deels. Ik wacht zelf nog op de nieuwe lading pow wanten.

    #6618

    bjarne
    Bijdrager

    @ Handschoenen: yeah had ik kunnen doen, maar heb ze gewoon even vastgestikt en ze zijn weer goed als nieuw 🙂

    @ Boots: ben vandaag naar Freestyle R’Daal geweest; helaas hadden ze geen schoenen in mijn maat whahaha (maat 45/46)
    Burton hail hadden ze slechts in maat 44; dus helaas weet ik nog steeds niet of ze lekker zitten 😛

    Ik heb mij wel laten vertellen dat het erg fijne en goede schoenen zijn volgens de verkoper en ik kon altijd even bellen als ik wil dat hij ze besteld.
    Dus misschien ga ik dat doen, i’ll keep you guys posted!

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.