Home Forums Algemeen Algemeen burton mission/of burton cartell

Dit onderwerp bevat 6 reacties, heeft 5 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  avoriazzz 13 jaren, 4 maanden geleden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #4381

    marck
    Bijdrager

    hey
    ik wil nieuwe bindingen nu zag ik burton mission bindingen en burton cartel.

    weet hier iemand wat nu het duidelijk verschil der tussen is en welke ik beste kan pakken zijn alletwee 2010 modellen dus prijs liggen vlak bij elkaar.
    alleen ik twijfel der nog tussen.kan iemand mijn wat meer raad geven over deze bindingen.

    bij voorbaatdank

    #4383

    genesiz
    Bijdrager

    Cartel is een stukje lichter en heeft een wat betere hiback en dikkere straps. Verschil is nihil maar aanwezig.

    Vroeger hadden ze ook nog eens een stuk hogere hiback, maar daar zijn ze vanaf gestapt. Met beide zit je perfect!

    Kijk ook eens naar Union Force bindingen, zijn 199,- en zijn net zo goed (dan niet beter volgends bepaalde mensen) dan de Cartel en zijn ook goedkoper. Zijn alleen niet geschikt voor EST!

    Edit: al klopt dat ook niet, ze zijn wel geschikt voor EST, er wordt een baseplate meegeleverd door Union zodat je de 2 schroeven vast kan zetten op de baseplate, maar dan zitten de 2 schroen wel dichter bij elkaar dan normaal bij EST bindingen.

    #4384

    rinus
    Bijdrager

    Wat hij zegt hierboven.

    En ze zijn een tikkie stijver, dus meer response.

    Als je moet kiezen tussen deze twee, ga dan voor de Cartels

    #4398

    marck
    Bijdrager

    owkej bedankt voor de adviesen,ik heb geen est board.heb een flowboard en die hebben dat niet,alleen flowbindingen wil ik nietmeer wat dat is niks.leuk dat je snel kan instappen maar meer ook niet.me gevoel lag ook al wel wat meer bij de cartels.dus dat worden ze dan.

    #4402

    Anoniem

    [quote=”marck” post=857]owkej bedankt voor de adviesen,ik heb geen est board.heb een flowboard en die hebben dat niet,alleen flowbindingen wil ik nietmeer wat dat is niks.leuk dat je snel kan instappen maar meer ook niet.me gevoel lag ook al wel wat meer bij de cartels.dus dat worden ze dan.[/quote]

    mooi zo! je zal het je niet beklagen! veel plezier er mee!

    #4808

    marck
    Bijdrager

    hier kan een slotje op heb cartels gekocht.nog bedankt voor de tips

    #4817

    avoriazzz
    Bijdrager

    er zal denk ik geen slotje op hoeven, er zijn miss altijd nog mensen in de toekomst die er nog vragen over hebben en die kunnen ze dan alsnog hier stellen

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.