Home Forums Indoor Overige indoor hallen Montana Snowcenter

Dit onderwerp bevat 10 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  dusky 12 jaren, 5 maanden geleden.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #5671

    dusky
    Bijdrager

    Gaat er iemand wel eens hier naartoe? Weet iemand hoe het er nu bij ligt?

    #5672

    r1mario
    Bijdrager

    [quote=”Dusky” post=2158]Gaat er iemand wel eens hier naartoe? Weet iemand hoe het er nu bij ligt?[/quote]

    Als je er heen wilt zou ik via vakantieveilingen bieden, hier de link:

    http://www.vakantieveilingen.nl/dagje-weg/uitstapjes/skien_montana-snowcenter.html

    Kan je misschien voor een mooi prijsje 😉

    Maat van mij is er geweest en vondt het niet zo, hij vondt rucphen een stuk beter in ieder geval. dit zijn dan ook de enige twee indoorbanen waar hij is geweest tot nu toe.

    #5673

    dusky
    Bijdrager

    Ah, ik heb juist laatst het tegenovergestelde gehoord. Het zou er nu beter bij liggen dan een poos geleden.

    Maar ik heb idd 2 kaartjes via vakantieveilingen gekocht. 2 kaartjes voor 34 euro! Dat is beter dan 1 voor 31.

    #5674

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    wat lief dat je me meeneemt :p

    #5677

    dusky
    Bijdrager

    Haha nee sorry, dat wordt dan een andere keer. Ik ga met m’n neef, die kan eindelijk weer snowboarden (heeft een schouder operatie gehad).

    Maar je bent natuurlijk vrij om langs te komen als wij ook gaan. 😛

    #5902

    dusky
    Bijdrager

    Weet iemand of er iets op de baan staat (kickers, boxen)? Want ik wil morgen met Kevin gaan maar als het gewoon een platte baan is ga ik daar m’n kaartje niet aan verspillen. :+

    #5909

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Wessel zei dat er het volgende staat:
    6m downrail met donkey dick mogelijkheid
    donkey dick box
    ribbelbuis flat
    ribbelbuis down

    #5940

    dusky
    Bijdrager

    Dat is vreemd. Ik heb namelijk vorige week (18 september dus) zaterdag gebeld en het vrouwtje aan de telefoon zei dat er op het moment alleen een schans lag. Want / En ze waren bezig met de koelinstallaties en daardoor was de sneeuw op het moment heel slecht, dat kon wel een paar weken duren. Bovendien waren er lerarenopleidingen bezig (geen idee tot wanneer), dus konden we eigenlijk niet fatsoenlijk gebruik maken van de baan.

    #5942

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Dan was dat vrouwtje niet helemaal op de hoogte schijnbaar :p Gister was er een wedstrijd en als die setup blijft staan is er een leuk park daar.

    #5982

    dusky
    Bijdrager

    Heeft iemand zin om komende week met mij te gaan boarden in Montana voor 17 euro?

    Ik heb nog 2 kaartjes die maar tot en met 1 november geldig zijn.

    #6018

    dusky
    Bijdrager

    Ik ben dinsdag geweest en er lag helemaal niets. -_-‘ Verspilling van tijd en geld dus. Maar ik moet wel toegeven, de sneeuw was echt de beste kwaliteit die ik ooit in een indoorhal heb gezien.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.