Home Forums Gear Kleding en toebehoren op zoek naar.. een koopje

Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 5 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  nincom 13 jaren geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #5100

    guzzer
    Bijdrager

    ik ben op zoek naar een nieuwe broek om te gaan snowen, de oude is nauwelijks nog gepast en het is gewoon tijd voor vernieuwing..

    maar ik ben eerder opzoek naar een koopje dan de mooiste koolste nieuwe broek van een of ander duur merk..
    ik wil gewoon kwaliteit en liefst niet te breed (als je niet begrijpt wat ik bedoel zal ik eens een technine video posten ofzo.. 😛 )

    en langs de andere kant denkik dat iedereen wel graag koopjes doet dus share youre secrets pleazzz..

    ik hou al een tijdje de sales-section van blue-tomato in het oog (de nieuwe jas is al binnen 50% off) maar er is niet echt een broek die me aanstaad (enkel de stukjes die niemand moet hebben als ik het zo bekijk)

    #5101

    rinus
    Bijdrager

    Outletshops? Hier in Leiden (niet dat je in de buurt woont met Vlaams-Brabant) hebben we een soort outletwinkel van Brunotti, heb ik m’n broek vandaan voor 40 of 50 E. Of anders tweedehands?

    #5190

    celine
    Bijdrager

    in de delsport heb je wel vaak een rek met snowboardbroeken die in solden zijn !

    #5195

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    TECHNINE!!

    Protest outlet in Rosada?

    #5643

    nincom
    Bijdrager
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.