Home Forums Algemeen Just for fun P*imp hier met je gear.

Dit onderwerp bevat 214 reacties, heeft 29 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  disco 12 jaren, 3 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 215)
  • Auteur
    Berichten
  • #4428

    fantast_fox
    Bijdrager

    Kleding, das inderdaad wat moeilijker combineren….

    Zwarte broek kan altijd… zwart witte broek ook… en een zandkleurige… dat zal denk ik niet zo mooi wqorden!

    #4430

    mayolein
    Bijdrager

    Moet je kleding matchen met je board en bindingen? Ik hoor de laatste tijd steeds vaker mannen dit soort uitspraken doen.
    Ik ben écht verbaasd! Het is ook het laatste waar ik me druk om maak…

    #4431

    Anoniem

    [quote=”Mayolein” post=889]Moet je kleding matchen met je board en bindingen? Ik hoor de laatste tijd steeds vaker mannen dit soort uitspraken doen.
    Ik ben écht verbaasd! Het is ook het laatste waar ik me druk om maak…[/quote]
    hoeft niet maar bij mij is het zo dat mijn muts bij mijn board past mijn broek bij mijn boots, en de rest bij mijn jas :p zo iets is het bij mij

    #4436

    rinus
    Bijdrager

    [quote=”Mayolein” post=889]Moet je kleding matchen met je board en bindingen? Ik hoor de laatste tijd steeds vaker mannen dit soort uitspraken doen.
    Ik ben écht verbaasd! Het is ook het laatste waar ik me druk om maak…[/quote]

    Ach ja, ik had m’n eerste wintersport een:
    – blauw met geel board
    – wit met blauwe bindingen
    – grijze boots
    – bruine broek met felgroene en oranje accenten
    – jas met koningsblauw en geel/oranje accenten
    – zwart met rode muts
    – donkerblauw met witte handschoenen

    en toen brak m’n board de een na laatste dag. Toen heb ik nog anderhalve dag op een board gereden van m’n vriendin. Dat board was paars met wit en glitters.

    Dat zag er niet uit, dus nu heb ik gewoon een boel rood met zwart en wit. Alleen de boots zijn nog grijs.

    Ik hou er wel een beetje van als ’t bij elkaar past. Je ziet altijd heel typisch wie de Nederlanders zijn op wintersport. Allemaal een bruine, beige of zwarte broek en een bruine, beige, zwarte, rode of roze jas met witte accenten.

    Kerel of niet; ik hou er wel van als ’t allemaal een beetje bij elkaar past.

    #4437

    wulu
    Bijdrager

    [quote=”Mayolein” post=889]Moet je kleding matchen met je board en bindingen? Ik hoor de laatste tijd steeds vaker mannen dit soort uitspraken doen.
    Ik ben écht verbaasd! Het is ook het laatste waar ik me druk om maak…[/quote]

    Ik ken dat probleem ook niet zo… Zolang ik maar voor me matties op afstand goed herkenbaar ben ghehehe

    #4439

    fantast_fox
    Bijdrager

    @mayolein…. mijn mattie’s vinden me meestal heel makkelijk en dat ligt niet aan m’n kleren….!

    dat komt door de prodent smile op m’n gezicht als ik doo de poeder drijf!!!!

    #4460

    marck
    Bijdrager
    #4485

    fl0wrider
    Bijdrager
    #4488

    marck
    Bijdrager
    #4489

    fl0wrider
    Bijdrager

    [quote=”marck” post=949]

    super vette plank gast.vette print.[/quote]

    Thankx man ! Eddy from Iron Maiden says,”run to the hills” ! 👿

    Hoop nieuwe Flow Riders op US. Goede zaak, ‘don’t follow the crowd, follow the techonolgy’. De geijkte merken (géén fout woord over Burton of Nitro, begrijp mij niet verkeerd. Laatst nog mijn Nitro “Viva la Revolucion 162” verkocht) hebben al jaren een geduchte concurrent, maar begint nu pas een beetje bekend te worden onder de boarder community.

    Niks mis met die Merc & Demon van jou ! gebruik je ook Flow Bindings & Boots ?!

    #4490

    wulu
    Bijdrager

    Yo FLOwRideR,

    is dit de echte Eddy van Maiden??

    Ben niet zo’n Flow binding liefhebber, maar vindt deze binding wel dope. Board iets minder, er zijn wel betere Eddy’s te bedenken… vindt ik.

    Maar never mind, gewoon Rocken op je board!

    #4492

    guzzer
    Bijdrager

    dit is mijn boardje, nog geen tijd gehad om een betere foto te nemen 😉
    apo selecta 156 met rome 390’s

    [IMG]http://i272.photobucket.com/albums/jj164/juzmy/6faad06e.jpg[/IMG]

    #4493

    fl0wrider
    Bijdrager

    [quote=”WULU” post=951]Yo FLOwRideR,

    is dit de echte Eddy van Maiden??

    Ben niet zo’n Flow binding liefhebber, maar vindt deze binding wel dope. Board iets minder, er zijn wel betere Eddy’s te bedenken… vindt ik.

    Maar never mind, gewoon Rocken op je board![/quote]

    ========

    Daar bestaat ook een Eddy van “Aces High” (in die spitfire weet je nog), maar dat was slechts de onderkant. Iron Maiden puur tiener nostalgie. Print is ook niet mijn Favo, maar kon niet kiezen uit print wel uit type board (park/freestyle). Print moek mee leren leven, ben zelf liever zo onopvallend mogelijk op de piste, maat tis niet anders. Hard rijden, ziet niemand het.

    Voor mij niets anders dan Flow Bindings. Dubbel boardplezier, wanneer iedereen zit te strappen uit de lift, heb ik al een halve piste afgelegd en de schoen zit altijd even strak. “Once you go Flow, that’s all you want Bro !”

    #4495

    genesiz
    Bijdrager

    Sjiek plankje Flowrider, die bindingen maken echt een perfecte match!!

    @marck, ook een heel mooi board. Lekker basic topsheet en drukke base!!

    Over Flow gaan we maar niet discussiëren, gister de flows van mijn schoonzusje moeten afstellen maar het blijft echt een crime 😀

    #4498

    fl0wrider
    Bijdrager

    [quote=”GenesiZ” post=956]

    Over Flow gaan we maar niet discussiëren, gister de flows van mijn schoonzusje moeten afstellen maar het blijft echt een crime :D[/quote]

    Gelijk heb je, over top-materiaal is géén discussie mogelijk 😛 (geintje G.)

    Toegegeven, intiële instelling vergt net wat meer tijd dan een strap, maar gebruik nu Flow Bindings voor het 7e jaar (3e paar) en dan wordt je er wel handig in. 1x instellen en dan geen omkijken meer naar is mij net ff die extra moeite dik waard.

    Heb flink wat merken strap-bindingen gebruikt en ben na test van Flow Bindingen voor sportzaak bij Flow blijven hangen en ben later (na Salomon en Nitro boards) ook Flow Boards gaan rijden. Tis net als auto’s, de een rijd Alfa, de ander Audi, kwestie van smaak en wat het meest bij je past.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 215)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.