Home Forums Gear Snowboards en toebehoren Reparatie Belag

Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 4 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  rinus 13 jaren, 4 maanden geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #4646

    freakyt
    Bijdrager

    Hi,

    Uit m’n base vlak achter m’n binding en tegen de staalkant van de T6 mis ik een aardig groot stuk belag, (3 of 4 cm2) jammer maar helaas. De aluminium kern van de plank is zichtbaar (ook prima) en ik zoek tips om dit ergens definitief mee te kunnen vullen (voorkeur zwart).

    Ik heb meerdere keren wax gebruikt en los laten repareren met een vulmiddel maar jullie snappen al dat ik de reparatie na de tweede bocht altijd alweer verloren ben.

    Dus wat kan ik erin prakken dat wel blijft zitten? Het boeit me eigenlijk geen ene reet wat het is, als het maar blijft zitten, negatieve invloed kan het toch niet hebben zo’n klein stukje.
    De staalkant overigens is gelukkig nog wel helemaal recht en zit nog vast.

    Dank jullie wel voor de tips

    #4649

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Probeer je board bij een professioneel bedrijf te krijgen. Zij zetten er dan een heel nieuw stuk belag in, wat wel blijft zitten.

    Als je in de buurt van rotterdam woont. Zou ik S&S repair is mailen. Dit bedrijf doet het onderhoud voor veel winkels, wat wil zeggen je leverd je materiaal in bij een winkel en zij sturen het naar S&S.

    Ik weet alleen niet bij welke winkels ze dat doen, dus daarom eventjes mailen 😉

    Want ze leveren echt topwerk!

    #4650

    rinus
    Bijdrager

    Huh? M’n reactie is weg… %^&*

    Nuja. Kevins reactie is toch wel een betere oplossing dan mijn ge-doe-het-zelf denk ik.

    #4652

    ted-h
    Bijdrager

    [quote=”Rinus” post=1111]Huh? M’n reactie is weg… %^&*

    Nuja. Kevins reactie is toch wel een beter oplossing dan mijn ge-doe-het-zelf denk ik.[/quote]

    Hahaha Zelfkennis Rinus?? 😉 😉

    #4655

    rinus
    Bijdrager

    😛

    Jah, ik ben een schrapert. En met anderhalve rechterhand ben ik geneigd om ’t lekker zelf te doen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.