Home Forums Gear Snowboards en toebehoren Rome Artifact Rocker of Lamar Word??

Dit onderwerp bevat 6 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  snowfun360 11 jaren, 6 maanden geleden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #6551

    snowfun360
    Bijdrager

    Naast mijn Ride Machete 157 wide en DC PBJ 155 wide ben ik opzoek naar een super flexibel boardje.
    Niet om ook mee te freeriden maar echt puur voor nose/tailpresses & andere jib tricks/butters.

    Ik hoor goede verhalen over de “Rome Artifact Rocker” en de “Lamar Word”
    Of zijn er mensen die een beter plankje kennen of toevallig goede ervaringen hebben met een ander board?

    Ik hoor het graag! 🙂

    #6563

    rome1986
    Bijdrager

    ik board met een rome artifact , dit is een super jibbie board , echt nie voor snelheid gemaakt , heb vorig jaar 3 testdagen gedaan en zeer veel vershillende bnoarden getest , maar de artifact is toch mijn nr 1 pressing jibbing butteren noem maar op hij doet het , volgende maand zijn het terug testdagen in landgraaf mss eens gaan kijken ginder

    #6564

    snowfun360
    Bijdrager

    @ rome 1986,

    Bedankt voor je reactie! Ik zou zeker wel een keer dat board willen testen. Alleen hou ik dan even Snowworld Zoetermeer in de gaten, want dat is voor mij meer in de buurt 😉

    #6565

    rome1986
    Bijdrager

    16-11-12 is er een testdag in zoetemeer

    #6570

    snowfun360
    Bijdrager

    Dan kom ik de 16e zeker even langs!

    #6597

    rome1986
    Bijdrager

    mooi zo , wij gaan ook nog eens een test dag mee doen , komt ge met het DC board , dan zalk u daar wel zien 😀

    #6598

    snowfun360
    Bijdrager

    Ja ik ben a.s. vrijdag zeker van de partij in zoetermeer! En met welk board ik kom weet ik nog niet. Ik heb 2 weken geleden een signal park rocker op de kop kunnen tikken. Dus ik denk dat ik die meeneem 😉

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.