Home Forums Gear Snowboards en toebehoren Rome Crail

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  surfertjejesper 11 jaren, 2 maanden geleden.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #6767

    surfertjejesper
    Bijdrager

    Beste snowboarders,

    Hoop niet dat jullie het erg vinden dat er weer iemand is die advies vraagt over een board, maar ik heb er namelijk weinig verstand van.

    Ik snowboard nu zo’n 6/7 jaar. Af en toe in Snowworld en elk jaar een week op wintersport. Ik kan mezelf geen beginner noemen maar ook geen enorme gevorderde. Even wat ik kan en leuk vind:
    Ik hou ervan om volgas de berg af te knallen, af en toe een schansje/box mee te pakken in het funpark en offpiste in de poeder vind ik geweldig om te doen!

    Nu ben ik opzoek naar mijn eerste board. Ik zag de Rome Crail op de marktplaats staan en dit leek me wel wat. Ik las op internet dat dit een all mountain board is en dus misschien wel geschikt voor mij. Waar ik alleen bang voor ben is het feit dat hij wat te veel beginner-georiënteerd is.

    Wie heeft meer informatie voor mij of andere aanbeveling naar wat voor boards ik moet kijken?

    Alvast bedankt!!

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.