Home Forums Outdoor Europa Saalbach Hinterglemm

Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 4 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  piewieeee 12 jaren, 1 maand geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #5490

    bartgraaf1
    Bijdrager

    Hee,

    Ik ga 4 maart een week naar Saalbach Hinterglemm ..

    Heeft iemand ervaring met de sneeuw in dit gebied in die tijd ?

    I.v.b met de parken,pisten en off piste ? ( parken zijn XL las ik ? )

    Nu hoorde ik dat er veel sneeuw kannonen zijn maar die kunnen natuurlijk ook niet overal komen ..

    Over apres-ski maak ik me geen zorgen .. dat heeft dan ook vrij weinig met sneeuw te maken ..

    Bedankt !

    #5498

    avoriazzz
    Bijdrager

    het heeft de afgelope week redelijk gesneeuw, k weet niet of dat overal in de alpen was, maar maak je niet druk. ik heb het volgens mij al vaker op tv gezien en t zag dr goed uit. dus don’t worry be happy en breek zelf nix voordat je dr heen gaat!

    #6292

    piewieeee
    Bijdrager

    Saalbach is nice! Ben er een paar jaar geleden geweest, dus zal best wel iets verandert zijn maar een mooi gebied zowieso!

    #6294

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Piewieeee, het ging over 4 maart 😉 dus je bent maar 18 dagen te laat :p

    Ik ben er afgelopen week geweest. Vond het qua parken best tegenvallen. Het park bij Leogang scheen wel oke te zijn, in Hinterglemm ligt een redelijk park. Maar weinig rails dus zowiezo al een minpunt.

    Mijn mening na afgelopen week. Geef mij de Franse gebieden maar, waar je niet een dorp door moet om naar andere pistes te gaan.

    En de belangrijkste: Ga je toch naar Saalbach-Hinterglemm, ga nooit maar dan ook nooit naar Hotel Buchegg(volpension). Het is een mooi pand maar het eten is zo verdomd slecht en je kan savonds nergens heen.

    #6297

    piewieeee
    Bijdrager

    Hahah oh sorry XD Ben net nieuw hier dus moet nog ff uitzoeken hehe 8]
    Maar wel goed weer gehad? Oh Frankrijk ben ik nog nooit geweest eigelijk..

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.