Home Forums Indoor Skidôme Rucphen Skidome Algemeen

Dit onderwerp bevat 276 reacties, heeft 17 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  bjarne 10 jaren, 6 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 277)
  • Auteur
    Berichten
  • #5106

    dusky
    Bijdrager

    Knal hier je algemene praat over Skidome neer!

    Morgen ga ik ff langs!

    #5109

    dusky
    Bijdrager

    Plan gewijzigd: Ik ga morgen.

    EDIT: Nogmaals: Ik ga niet. Ik bedenk me net dat ik eigenlijk helemaal geen zin heb om daar alleen naar toe te gaan.

    #5116

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Ga maandag dan als je kan 😉

    Ik zit momenteel in Frankrijk en ik maandag ben ik vrij dus ga ik een parkje bouwen en lekker boarden.

    #5117

    dusky
    Bijdrager

    Je zit in Frankrijk en gaat in Skidome boarden…? Of begrijp ik het niet goed? :+

    #5129

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Haha ik ben gister terug gekomen 😉 Dus vandaar.

    #5131

    dusky
    Bijdrager

    Ah nou ja. Ik was gisteren ziek dus ik kon toch niet gaan. 😛

    #5134

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Oke, ik ben er zo goed als iedere maandag, donderdag en vrijdag. Maandag eind van de middag/avond is dan nog het chillst omdat ’s avonds de freestyle trainingen zijn en er dus van alles op de baan staat.

    #5199

    dusky
    Bijdrager

    Hoe laat ben jij er vrijdags? Want ik wil vrijdag ff overdag, eind van de morgen/begin van de middag, gaan, dan ben ik vrij namelijk.

    #5200

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Ik ben er a.s. vrijdag van 11:00 t/m 19:00 aan het werk. Daarna zelf ff boarden denk ik.

    Als je een paarse volkswagen passat variant met Flow en Eleven stickers ziet dan ben ik er. Te herkennen aan een blauwe muts en schoenen :p

    #5201

    dusky
    Bijdrager

    You’ve got mail!

    #5218

    tjitte
    Bijdrager

    Hoe ziet het park er nu uit, wil eigenlijk ergens volgende week weer is gaan beetje kutten staan er nog paar vette boxjes/kickers?

    #5219

    dusky
    Bijdrager

    Er ligt alleen een schans. Als het niet druk is kun je gewoon een box/rail neer (laten) leggen.

    #5220

    tjitte
    Bijdrager

    aai wil komende tijd wat meer boarden daar, beetje oefenen en shit. als goed is de zomer me anwarter. Rijd je vaak in skidome?

    #5221

    dusky
    Bijdrager

    Nee, ik ben er pas 1 keer geweest, maar ik wil wel wat vaker gaan.

    KevinHoogendam is er wel vaak, hij werkt daar / loopt daar stage, dus die is er wel 3 keer in de week geloof ik.

    #5222

    eegee
    Bijdrager

    Ey dusky je zei op de vorige pagina dat je gewoon een rail neer kan leggen? Snap niet helemaal wat je bedoeld… liggen er soms van allerlei spullen langs de baan die je als klant zijnde er zelf maar neer moet leggen? Lijkt me erg vreemd maar ik zal het wel verkeerd begrijpen denk ik..

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 277)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.