Home Forums Indoor Snowworld Landgraaf status landgraaf

Dit onderwerp bevat 25 reacties, heeft 14 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  jann 12 jaren, 7 maanden geleden.

11 berichten aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
  • Auteur
    Berichten
  • #5472

    manic
    Bijdrager

    Ik ben woensdag naar LG gegaan en het park lag er zeer goed bij,veel te doen enkel de lift werkte niet. Eindelijk mijn eerste grote jump gelukt, geweldig gevoel!

    #5608

    dusky
    Bijdrager

    WTF is dit voor kicker zeg? [img]http://forum.xboxworld.nl/images/smilies/whaha.gif[/img]

    [img]http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/198094_191198444250900_140760025961409_416037_7824657_n.jpg[/img]

    Op een of andere manier ziet die kicker er écht niet logisch uit. 😛

    Ze zijn nu het nieuwe park aan het bouwen in Landgraaf. Dit ziet er wel aardig uit:

    [img]http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/200107_191196897584388_140760025961409_416035_662867_n.jpg[/img]

    #5609

    manic
    Bijdrager

    Leuke kicker, nog iets te moeilijk voor mij…Maar de rest ziet er inderdaad goed uit. Ik kan niet wachten om te gaan proberen, spijtig genoeg kan ik pas binnen twee weken:(

    #5616

    tweevier
    Bijdrager

    Park lag er woensdag strak bij.
    Alleen de grote kicker was niet open wat jammer was.

    kicker line:
    1ste roller kleine en medium jump
    2de roller de grote kicker op de foto hierboven.

    Rail/box line:
    Down box en down rail
    down flat down rail en flat down box
    nike stairs.

    #5618

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Het ziet eruit alsof het een step up moet voorstellen :p

    #5621

    jurpeters
    Bijdrager

    Ik ben er gister avond geweest, maar ik vond het funpark er even te moeilijk bijliggen..
    Lag maar een box die naar beneden gericht stond en n ijzige landing had die ook nog eens n kuil was..
    Dus heb vooral mn switch rij kunsten en dat soort shit geoefend op de piste..

    #5936

    j008
    Bijdrager

    Weet iemand of het funpark van Landgraaf al een beginnersdeel(tje) heeft?

    #5939

    dusky
    Bijdrager

    Geen idee, dan zou je eigenlijk ff moeten bellen ofzo. En vergeet het vooral niet hier te posten! 😛 Ik wil binnenkort ook een keer naar LG.

    #5941

    avoriazzz
    Bijdrager

    Ik wil in de herfstvakantie weer eens naar landgraaf, want doordeweeks en in het weekend is geen optie ivm school en veel werk. MAAR weet iemand of het in de herfstvakantie er echt takke druk is en het hele funpark kapot is gereden door mensen die daar eigenlijk niet moeten rijden?

    #5952

    j008
    Bijdrager

    Vanavond ga ik er heen dus ik zal ff checken voor jullie.

    Ik weet niet of het in de herfstvakantie zo druk is. Ik was wel ooit bij Montana in de kerstvakantie en daar was het meer file skiën door al die slome mensen dan dat je een beetje lekker door kon gaan. Maar of in de herfstvakantie ook iedereen ineens op de latten wil staan weet ik niet..

    #5957

    jann
    Bijdrager

    Gister was ik dus bij Landgraaf (heb een nieuw profiel want met facebook werkt het maar half)
    Het funpark zag er wel vet uit. Ik ben nog maar een beginner dus al die dingen kon ik toch nog niet rijden. Wel was het ijzig.

    De normale piste was behoorlijk hobbelig, maar goed te doen. De wedstrijdpiste is gesloten, daar worden trainingen gehouden.

11 berichten aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.