Home Forums Gear Kleding en toebehoren Nieuwe Snowboard broek

Dit onderwerp bevat 31 reacties, heeft 9 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  mvm 13 jaren, 2 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Berichten
  • #4815

    ted-h
    Bijdrager

    [quote=”Rinus” post=1258]Ow, bij de weg; als je een nieuwe boardbroek koopt en je gebruikt een crash pant, dan kan je beter wel ff tsjekken of-ie eronder past :D[/quote]

    Goed id!! Ik zal die van mij meenemen. Ik heb wel het voordeel dat ik mijn bescherm stukken eruit kan halen.

    #5466

    mvm
    Bijdrager

    Heeft iemand suggesties als ik een lange broek wil (ben 190)
    Dus eentje die niet passend zit maar gewoon wat langer valt maar dan niet xxl wijd is ? :silly:

    #5467

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    [quote=”mvm” post=1941]Heeft iemand suggesties als ik een lange broek wil (ben 190)
    Dus eentje die niet passend zit maar gewoon wat langer valt maar dan niet xxl wijd is ? :silly:[/quote]

    Zullen we hem ook zelf maar aandoen en ermee gaan boarden?

    Sorry hoor, maar ga naar een winkel en zoekt en gij zult vinden, wij weten niet wat j zoekt. Denk aan kleur, zakken, prijs, noem maar op.

    #5468

    mvm
    Bijdrager

    Qua kleur zakken en prijs heb ik geen voorkeur. Het gaat mij om het model…
    Zeker een grote kans dat als ik naar meerdere winkels ga er ergens wat tussen zit…

    Met wat info over broeken die lang zijn maar niet extra wijd, kan het zoeken toch wat gerichter plaats vinden…

    Een andere broek is geen noodzaak… maar als er iemand wel suggesties heeft dan is dat mooi meegenomen in het zoeken….

    Lijkt me toch dat een forum is om ervaringen en wat je weet over bepaalde onderwerpen met elkaar te delen?

    #5469

    dusky
    Bijdrager

    Dat is waar maar wij kunnen toch moeilijk een pasvorm van een broek voor jou gaan bepalen? 😛 Je kunt beter naar de winkel gaan en wat broeken aanpassen.

    #5471

    mvm
    Bijdrager

    [quote=”Dusky” post=1944]Dat is waar maar wij kunnen toch moeilijk een pasvorm van een broek voor jou gaan bepalen? 😛 Je kunt beter naar de winkel gaan en wat broeken aanpassen.[/quote]

    Ja dat klopt zeker.
    Bij jassen had ik een voorbeeld genoemd van de Grumpy van Airblaster..
    Dus het komt denk ik niet over zoals ik het bedoel.

    Van de grumpy weet ik dat er in de omschrijving staat dat die wat langer en slim is ontworpen… Zo ben ik ook op zoek naar jassen van andere merken met een dergelijk idee achter het ontwerp. Wat langer en een relatief smallere pasvorm. Bij broeken ben ik nog niet iets specifieks tegen gekomen. Daar ben ik wel naar op zoek, een wat langer en in verhouding smallere broek (eigen een gewone pasvorm dus niet baggy en ook niet skinny).

    Zodra ik naar een winkel ga, wil ik zeker de jas van airblaster passen.
    Weet ik echter meer modellen die met zo’n idee zijn ontworpen dan kan ik ook gerichter zoeken.
    Uiteindelijk maakt het ook niet veel uit als hier geen (bruikbare) modellen worden genoemd.
    Maar het kan wel handig zijn.

    #5473

    avoriazzz
    Bijdrager

    je maakt je wel druk over dingen die nix voostellen,
    loop gewoon een shop binnen en zoek een btje rond, in een boardshop lopen is geen straf maar juist chill, daar zijn allemaal mensen met de zelfde passie, snowboarden en die willen jou echt wel helpen. ik denk dat je iets te veel internet georienteerd bent. het is vaak idd iets goedkoper, maar een shop bied zoveel voordelen

    #5474

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    [quote=”mvm” post=1946][quote=”Dusky” post=1944]Dat is waar maar wij kunnen toch moeilijk een pasvorm van een broek voor jou gaan bepalen? 😛 Je kunt beter naar de winkel gaan en wat broeken aanpassen.[/quote]

    Ja dat klopt zeker.
    Bij jassen had ik een voorbeeld genoemd van de Grumpy van Airblaster..
    Dus het komt denk ik niet over zoals ik het bedoel.

    Van de grumpy weet ik dat er in de omschrijving staat dat die wat langer en slim is ontworpen… Zo ben ik ook op zoek naar jassen van andere merken met een dergelijk idee achter het ontwerp. Wat langer en een relatief smallere pasvorm. Bij broeken ben ik nog niet iets specifieks tegen gekomen. Daar ben ik wel naar op zoek, een wat langer en in verhouding smallere broek (eigen een gewone pasvorm dus niet baggy en ook niet skinny).

    Zodra ik naar een winkel ga, wil ik zeker de jas van airblaster passen.
    Weet ik echter meer modellen die met zo’n idee zijn ontworpen dan kan ik ook gerichter zoeken.
    Uiteindelijk maakt het ook niet veel uit als hier geen (bruikbare) modellen worden genoemd.
    Maar het kan wel handig zijn.[/quote]

    Ieder merk heeft tegenwoordig baggy en slimfit kleding. Just go to a shop… Don’t think like women.

    En als laatste:

    Just because you can get in girls pants, doesn’t mean you should wear them.

    #5475

    mvm
    Bijdrager

    [quote=”avoriazzz” post=1948]je maakt je wel druk over dingen die nix voostellen,
    loop gewoon een shop binnen en zoek een btje rond, in een boardshop lopen is geen straf maar juist chill, daar zijn allemaal mensen met de zelfde passie, snowboarden en die willen jou echt wel helpen. ik denk dat je iets te veel internet georienteerd bent. het is vaak idd iets goedkoper, maar een shop bied zoveel voordelen[/quote]
    Wat een vooroordeel.

    Bedankt dat jullie laten weten dat er in (betere) snowboardwinkels een hoop kleren hangen….
    Het voegt helaas niks toe aan mijn vraag.

    Voor de meedenkende, ik heb contact gehad met een winkel, airblaster is er niet in de benelux dit seizoen.

    Ik ben benieuwd naar nuttige info!;)

    Graag wil ik melden dat ik het ok vind dat andere niet zo geïnteresseerd zijn naar de specificaties van snowboardkleding. Maar het is duur spul en ik wil mij oriënteren in het aanbod, dus ik kan alle collectie boeken doorkijken van merken en/of ik kan ook gebruik maken van een forum en wat vragen….
    Dan is dit misschien wel een tip(net als op school geleerd wordt) “Lees de vraag goed door, kijk na het beantwoorden nog eens naar wat er gevraagd werd, komt je antwoord overeen ga dan verder”….

    [quote]Just go to a shop… Don’t think like women. & Just because you can get in girls pants, doesn’t mean you should wear them. [/quote]?? Waar zijn deze regels nuttig voor ?

    Oja en ik zal ook nog even zeggen dat ik min. vier jaar, één keer in de week aan het rondkijken was tussen de snowboardspullen…. IN EEN WINKEL!:ohmy: :woohoo:

    #5477

    smark
    Bijdrager

    Al gekeken naar het merk Holden? http://www.holdenouterwear.com
    Weet zo even geen winkel in NL waar ze deze verkopen, maar wel online te vinden bij Blue Tomato

    #5478

    rinus
    Bijdrager

    Hm, kan je helaas niet helpen. Heb wel een tijdje gezocht naar een lange broek voor de wat tengerder medemens, maar heb niets gevonden. Uiteindelijk maar een maat L gekocht (ben 1,85m). Met m’n crashpant eronder en een riem eromheen blijft-ie bij mij net hangen. Succes met zoeken.

    #5479

    mvm
    Bijdrager

    [quote]Al gekeken naar het merk Holden? http://www.holdenouterwear.com[/quote%5D
    Had ik nog niet bekeken!

    Ben benieuwd hoe de outerwear van hun is in levende lijve.. Ik zag wel bij dealerlist een aantal Nlse shops staan.

    #5480

    mvm
    Bijdrager

    [quote=”Rinus” post=1953]Hm, kan je helaas niet helpen. Heb wel een tijdje gezocht naar een lange broek voor de wat tengerder medemens, maar heb niets gevonden. Uiteindelijk maar een maat L gekocht (ben 1,85m). Met m’n crashpant eronder en een riem eromheen blijft-ie bij mij net hangen. Succes met zoeken.[/quote]

    Ja dat heb ik dus ook, ben zelfs nog groter… en dan is eigenlijk wat ik tot nu toe tegen ben gekomen te wijd, wat bovenaan niet prettig is. Een riem heb ik sowieso al..
    Ja bedankt!

    #5481

    avoriazzz
    Bijdrager

    [quote=”mvm” post=1950] Dan is dit misschien wel een tip(net als op school geleerd wordt) “Lees de vraag goed door, kijk na het beantwoorden nog eens naar wat er gevraagd werd, komt je antwoord overeen ga dan verder”….
    [/quote]

    waar haal je de brutaliteit vandaan zeg???
    jij komt hier om advies vragen omdat je minder van iets weet dan de meeste andere hier en vervolgens ga je een beetje stoer lopen doen
    When you’re new, you need te earn respect, you don’t just get it!

    #5482

    mvm
    Bijdrager

    [quote=”avoriazzz” post=1956][quote=”mvm” post=1950] Dan is dit misschien wel een tip(net als op school geleerd wordt) “Lees de vraag goed door, kijk na het beantwoorden nog eens naar wat er gevraagd werd, komt je antwoord overeen ga dan verder”….
    [/quote]

    waar haal je de brutaliteit vandaan zeg???
    jij komt hier om advies vragen omdat je minder van iets weet dan de meeste andere hier en vervolgens ga je een beetje stoer lopen doen
    When you’re new, you need te earn respect, you don’t just get it![/quote]

    Tja als ik eerst als shit behandeld wordt alleen omdat ik nieuw ben en daar geen antwoord op zou mogen geven..
    in zo’n perspectief ben ik misschien brutaal.

    Ik had het fijn gevonden als er niet zoveel vooroordelen(waarschijnlijk omdat ik nieuw ben als member) waren.
    Je neemt aan dat ik minder weet…..
    en advies vraag…

    Mijn bedoeling was om antwoorden te krijgen waarin anderen vertelden welke series zij zoal met de genoemde specificaties weten. En dan vind men het nodig om herhaaldelijk te zeggen ga naar een winkel leef je uit in een shop..

    Het leek me dus handig om er op te wijzen dat mijn vraag anders bedoeld is, wat ik al eerder heb genoemd. Het had heel veel nutteloze momenten gescheeld als er met redelijke info werd gereageerd. En er niet zo veel hierarchische reacties waren.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.