Home Forums Gear Kleding en toebehoren Nieuwe Snowboard broek

Dit onderwerp bevat 31 reacties, heeft 9 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  mvm 13 jaren, 2 maanden geleden.

2 berichten aan het bekijken - 31 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Berichten
  • #5483

    avoriazzz
    Bijdrager

    maar iedereen zegt met een rede: ga naar een shop.
    iedereen heeft een andere kijk op kleding, iets wat jij baggy vind, vind de ander weer tight. de een vind die stof weer fijn en weer een ander vind de kleurencombinatie weer het belangrijkst. daarom zou je beter gewoon naar een shop kunnen omdat je daar goed met iemand er over kunt praten en ook daadwerkelijk voorbeelden in je hand kunt hebben. dan kan je ook veel beter uitleggen wat jij precies wil, het is hier heel lastig om te adviseren omdat iedereen anders over kleding denkt. met die verkoper kan je dan veel beter in discussie gaan en dan komt er denk ik veel meer zinnige info uit
    maar om het toch nog een beetje goed te maken, want ik was idd lomp
    http://www.nextag.com/tall-snowboard-pants/stores-html

    #5486

    mvm
    Bijdrager

    🙂

    Ik ben het ook zeker eens met wat er gezegd wordt over winkels..
    Ik kwam heel vaak bij Burnside en ik weet ook dat ze ieder met alles omtrent snowboard gear kunnen helpen in zo’n winkel.

    Ik heb wel begrepen dat ik meer te weten was gekomen als ik de tijd van deze discussies in een gesprek had gestoken met werknemers in een winkel.
    Ik dacht alleen dat leden van hier wellicht een toevoeging zouden kunnen hebben uit eigen ervaring.

2 berichten aan het bekijken - 31 tot 32 (van in totaal 32)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.