Home Forums Indoor Skidôme Rucphen Skidome Algemeen

Dit onderwerp bevat 276 reacties, heeft 17 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  bjarne 10 jaren, 6 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 277)
  • Auteur
    Berichten
  • #6323

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    ik werk er, dus ja 😉 ben ski en snowboardleraar

    #6324

    r-win
    Bijdrager

    owh hahha dat verklaart het een en ander xD.

    #6330

    r-win
    Bijdrager

    Gisteren ben ik even langs skidome geweest om mijn bord af te geven om hem te laten slijpen. De uitbereiding ziet er wel netjes uit! Het geeft toch wel een stuk meer ruimte.

    #6332

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Ik ga morgen middag/avond maar weer is. Staalkanten slijpen? Die moeten zo bot als het maar zijn kan :p

    #6334

    r-win
    Bijdrager

    Kleine onderhoudsbeurt….

    #6353

    r-win
    Bijdrager

    Toevallig iemand die vanavond gaat boarden ?

    #6354

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Ik was er wel even. Zag je geloof ik staan bij een witte vw polo. Ik stond bij de zwarte landrover met een grijze pet op :p

    Zondag ben ik er waarschijnlijk wel.

    #6355

    r-win
    Bijdrager

    Haha snel gezien ! Dat was ik inderdaad. Ik dacht Ook al dat jij het was maar ik vond het wel heel toevallig dat je de eerste was die ik tegen kwam …;) je hebt een flinke wagen trouwens 😉

    #6356

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Die is niet van mij van mijn collega die erbij stond/erin zat. Mijn auto stond aan langs het hek van de weg. Paars met stickers :p

    #6357

    r-win
    Bijdrager

    Haha Oke. Ik heb jouw auto dan niet gezien 🙂 het was overigens best rustig gisteren. Is dat altijd zo in de Zomer ?Ik zal zondag is op een paarse auto letten 😉

    #6358

    r-win
    Bijdrager

    Ik vroeg me trouwens af wat de voorkantt van het board is… De lange of korte kant ??? Ik denk dat ik ze namelijk op het einde verkeerd om had maar dat was wel fijner

    #6359

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Doordeweeks ben ik vaak met de paarse. Savonds en in de weekenden vaker met een ford mondeo. Papas auto met tankpas en onbeperkt rijden, dus ietsje gunstiger voor mijn portemonnee :p

    Over je voor/achterkant:
    Als je gaat meten vanaf de inserts (boutgaatjes) en dan de gaatjes dichts bij de nose en tail (buitenste gaatjes naar dichts bijzijnde voor/achterkant).

    Als er een verschil in lengte is:
    Langste afstand van insert naar NOSE
    korste afstand van insert naar TAIL

    beide kanten evenlang -> twin shape of true twin

    #6361

    r-win
    Bijdrager

    Goed bekeken ! Die polo is ook van mijn pa… Turbo dieseltje rijd toch zuiniger dan mijn benzine auto.
    Ik ben helaas vanavond niet bij skidome… Heb een tennistoernooi die wat later begonnen is dan gepland 😉

    Bedankt voor je uitleg over de tail en nose …. Zoals ik al dacht had ik mijn bindingen verkeerd staan …. Het rare is dat ik ze zo fijner vond borarden haha.

    #6362

    bjarne
    Bijdrager

    Hoi allemaal!

    Ik denk: ik zal mijzelf ook eens aanmelden. Zie dat er voldoende mensen zijn die ook in Rucphen boarden 🙂

    Ben pas geleden weer voor het eerst sinds een hele lange tijd bij Rucphen geweest en damn het is veranderd!
    Ben nu uiteraard van plan om vaker te gaan 🙂

    #6363

    r-win
    Bijdrager

    Welkom!

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 277)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.