Home Forums Indoor Skidôme Rucphen Skidome Algemeen

Dit onderwerp bevat 276 reacties, heeft 17 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  bjarne 10 jaren, 6 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 277)
  • Auteur
    Berichten
  • #6642

    dusky
    Bijdrager

    Dit jaar weinig geboard, maar de kriebels komen weer! Waarschijnlijk ga ik 8 of 9 december met een paar mensen naar Skidome! Ben ook wel benieuwd naar de airbag, die ga ik zeker een keer uitproberen. 😀

    #6643

    r-win
    Bijdrager

    Lachen! Moet je zeker doen… De laatste tijd staat hij bijna altijd aan.

    #6644

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    De ene knalt tegen een muur, de ander valt achter de schans. Die airbag is speciaal voor jullie gheghe :p

    Erwin, ik was maandag inderdaad les aan het geven. Als ik me skidomepakkie aan heb dan geef ik les om het maar simpel te houden. Vrij snowboarden zo goed als altijd in mijn eigen kleren.

    Vanavond mag ik weer 2 uurtjes.

    #6645

    r-win
    Bijdrager

    Hahahaha tjah ze moeten natuurlijk iets verzinnen om het allemaal wat minder pijnlijk te maken he! Lekker zeg… Geef je freestyle les of vooral gewoon normale snowboard les?
    Ik denk dat ik er pas weer zaterdag ben en hopelijk ook zondag… Ben afgelopen zaterdag, zondag en maandag geweest.

    #6646

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Maandag en woensdag normale lessen en dinsdags freestyle lessen voor SnwFrnd

    #6647

    r-win
    Bijdrager

    Goed bezig! Ik hoor SnwFrnd wel vaak voorbij komen de laatste tijd. Mischien moet ik ook maar lid is worden.

    #6649

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Doen! Inmiddels zijn er over de 50 leden die actief meedoen aan de trainingen. Zo hebben we de rookies, gevorderden, chicks en veteranen.

    Het is simpel gezegd gewoon trainen met coaches die je helpen en dan met alles wat je maar wilt kunnen op een snowboard dan 😉

    #6650

    r-win
    Bijdrager

    Goede tip dan, ik heb me gisteren aangemeld. Ik heb nog geen bevestigingsmail ofzo gehad maar dat zal wel komen. Maandag had ik bij die test avond ook een clinic gevolgt ( daar waren ook een aantal mensen van snwfrnd bij. Dat vond ik wel erg leerzaam…

    #6652

    r-win
    Bijdrager

    Ik ben vanmiddag weer een paar uurtjes aanwezig

    #6666

    r-win
    Bijdrager

    Ik ben morgen weer een paar uurtjes aanwezig in de middag

    #6671

    dusky
    Bijdrager

    Is er iemand volgende week zondag (9 december) aanwezig? Ik heb wel weer zin om te snowboarden en heb geen zin om nog tot 30 december te wachten. 😀

    #6673

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    als ik niet hoef te werken ben ik er denk wel. Alleen wel pas ergens in de middag ivm les drukte.

    #6675

    r-win
    Bijdrager

    Ik moet even kijken of ik tijd heb, maar als ik tijd heb kom ik wel 🙂

    #6677

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Ik ben vrij zondag dus ergens in de middag aanwezig

    #6678

    bjarne
    Bijdrager

    ik heb slechts ’s avonds al iets; overdag ben ik nog vrij zo ver ik weet :p

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 277)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.