Home Forums Indoor Skidôme Rucphen Skidome Algemeen

Dit onderwerp bevat 276 reacties, heeft 17 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  bjarne 10 jaren, 6 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 277)
  • Auteur
    Berichten
  • #5328

    dusky
    Bijdrager

    WTF. Ik had me verkeken op de prijs! Ik zat bij seizoenspas te kijken, die kost 429 euro. 599 euro is wel gvd duur voor een jaarpas zeg. Dan moet je om het er uit te halen (gerekend met 3 uurs kaarten) 1 keer in de 16 a 17 dagen gaan. En dan heb je het er nét uit. Gerekend met dagpassen is dat 1 keer in de 19 a 20 dagen. Wat is dan een seizoenspas? Is dat voor alleen de winter (1-9 t/m 31-3) of alleen de zomerperiode (1-4 t/m 31-8)? Ik moet toch ook maar eens bij pa en ma gaan zeuren.

    #5329

    jurpeters
    Bijdrager

    Haha ja jaarpas is 599 idd.
    Seizoenspas is idd winter of zomer.
    Tja ik ga als ik mn jaarpas heb ook wel elke week en dan van 5 tot 11 dus dan heb ik het geld wel eruit gehaald 😉

    #5330

    dusky
    Bijdrager

    Hmm poging mislukt. Mijn pa en ma betalen niet mee. Dus ik hou het voorlopig nog ff bij 3 uurs passen / dagkaartjes. En als het blijkt dat ik nou echt heel vaak ga, dan koop ik gewoon alsnog een jaarpas. 🙂

    #5331

    jurpeters
    Bijdrager

    Balen man..
    Ja goed plan 😉
    Ik wacht ook sowieso nog tot ik mn rijbewijs heb met n jaarpas kopen.
    Ik ga met carnaval werken, dus ga dat geld alvast opzij zetten voor de jaarpas 😀

    #5333

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    [quote=”Dusky” post=1778]@ Kevin: Let maar op jonge. Als ik dat eenmaal down heb, dan vliegen de tricks (weer zo’n mooie woorspeling) om je oren.

    @ Jurpeters: Nee zou wel willen, maar ik moet naar school. En bovendien heb ik nog steeds last van mijn rug en mijn ribben zijn gekneusd, nog van vorige week vrijdag.

    Hoe is het ’s zondags qua drukte eigenlijk?[/quote]

    Mjah schans is weer korter dus ik ga ze ook weer is doen. Tegen de tijd dat jij je 3tjes kan gooi ik hopelijk 5jes 😉

    En dan zijn der altijd de shifty 180’s nog 🙂

    Ik heb geen idee hoe het zondag met de drukte staat, maar dat kan ik morgen zo opzoeken in de pc daar.

    Vrijdag ben ik zowiezo weer in Skidome. ’s Middags nog even een project op papier zetten en daarna werken tot sluiting. Zit er wel aan te denken om in het weekend een dag te gaan boarden.

    #5335

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Ik zal morgen wel even in de pc kijken hoe het weekend ervoor staat qua drukte. Ik kan het alleen niet posten hier, heb dan geen internet op de laptop.

    Kan Dusky wel een sms sturen.

    #5336

    jurpeters
    Bijdrager

    Ah komt goed uit dat die schans weer korter is, kan ik er wat beter op oefenen..
    Ja ik kijk ff wat ik doe, want heb nog geld voor 1 keer tot de 24e als ik mn stufi weer krijg 😉
    Dus ik ga of zondag of volgende week vrijdag..

    #5339

    marck
    Bijdrager

    zit der ook aan te denken om daar jaar pas te gaan nemen.
    zodat ik me freestyle skills gaan leren en wekenlijks oefenen.
    wel tof ja dat zoveel boarders hier tog naar skidome gaan.
    keer meeten met ze alle daar en lekker dagje boarden.

    #5343

    dusky
    Bijdrager

    [quote=”KevinHoogendam” post=1803][quote=”Dusky” post=1778]@ Kevin: Let maar op jonge. Als ik dat eenmaal down heb, dan vliegen de tricks (weer zo’n mooie woorspeling) om je oren.

    @ Jurpeters: Nee zou wel willen, maar ik moet naar school. En bovendien heb ik nog steeds last van mijn rug en mijn ribben zijn gekneusd, nog van vorige week vrijdag.

    Hoe is het ’s zondags qua drukte eigenlijk?[/quote]

    Mjah schans is weer korter dus ik ga ze ook weer is doen. Tegen de tijd dat jij je 3tjes kan gooi ik hopelijk 5jes ;)[/quote]

    [video]http://www.youtube.com/watch?v=cfsU6GuMz08[/video]

    #5344

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Ik ga denk ik morgen middag naar Dome toe. Even wat zooi oefenen op ski’s en dan maar 360’s en 540,s met mn board doen 🙂

    #5346

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Ohja, als er iemand morgen(zaterdag) gaat. Let me know.

    #5347

    jurpeters
    Bijdrager

    ik zou kei graag willen, maar heb maar geld voor nog 1 keer tot de 24e en die maak ik vrijdag op.. :s

    #5349

    bartgraaf1
    Bijdrager

    Hee k zit er aan te denken om vandaag ( zaterdag ) te gaan met n dag pas ,,
    @ Kevin : ik kan wel ,, het is voor mijn zaterdag zondag of maandag ,, k kan kiezen 😛

    #5350

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Ik ga me zo aankleden en dan richting skidome 🙂

    #5351

    bartgraaf1
    Bijdrager

    oke ,, hoelang blijf jij ?

    Ik wilde aan het eind van de middag gaan omdat het dan vaak wat rustiger wordt maar k kijk wel ff misschien kom ik ook, ik kan zoizo pas v.a 2 uur i.v.b me vervoer 😉

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 277)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.