Home Forums Indoor Skidôme Rucphen Skidome Algemeen

Dit onderwerp bevat 276 reacties, heeft 17 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  bjarne 10 jaren, 6 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 277)
  • Auteur
    Berichten
  • #5557

    dusky
    Bijdrager

    [quote=”KevinHoogendam” post=2027]Jij ging met straight air, ik met een fs 360 nosegrab tailbone 🙂 Verschil moet er zijn he ;)[/quote]

    Ja dat mag ik hopen. 😛 Aangezien ik voor de eerste keer over een schans heen ging en jij elke week een paar dagen. Het zou eruit zien als jij met een straight air nog valt. 😛

    #5559

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Gebeurd ook nog weleens hoor, niet zo vaak maar kan altijd 😉

    Was ik niet van die airbag gevallen, dan had ik morgen de fs3 met nosegrab in skidome gan proberen. Godver, misschien morgen toch maar board thuis laten voor de veiligheid.

    #5560

    dusky
    Bijdrager

    Maar… wintersport kan wel gewoon doorgaan?

    #5561

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Ik ga gewoon. Aangezien het met school is en ik les moet geven. Als het dan nog pijn doen, jammer dan. Heb nog een paar franse paracetamol liggen waar je een paard mee plat krijgt :p

    #5562

    r1mario
    Bijdrager

    [quote=”KevinHoogendam” post=2030]Een nog groter voordeel is bij skidome werken =)

    Morgen avond van 18:00- sluit en vrijdag van 10:00-sluit. Komt wel uit want ik kan misschien wel boarden, alleen is het niet verstandig.[/quote]Ik ga vanavond ook, beetje blijven oefenen he. Het wordt wle tijd dat ik een board koop, ik zit te kijken voor een rossignol one mag.

    #5566

    dusky
    Bijdrager

    Donderdag naar skidome!!

    #5567

    jurpeters
    Bijdrager

    Donderdag?! Why donderdag en niet vrijdag? 😉

    #5568

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Omdat ik er vrijdag niet ben 😮

    #5569

    r1mario
    Bijdrager

    Ik ga volgende week vrijdag, zaterdag en zondag denk.

    #5570

    dusky
    Bijdrager

    Zozo, grootse plannen. 😛

    #5575

    r1mario
    Bijdrager

    haha, als je iets wilt leren moet je het veel oefenen he.

    #5602

    dusky
    Bijdrager

    Damnit ik wil volgende week donderdag eigenlijk naar Skidome maar de dag daarna beginnen de zomertarieven pas. 😛 🙁

    #5603

    r1mario
    Bijdrager

    [quote=”Dusky” post=2083]Damnit ik wil volgende week donderdag eigenlijk naar Skidome maar de dag daarna beginnen de zomertarieven pas. 😛 :([/quote]haha, scheelt dat zoveel dan?

    Wij gaan binnenkort een dag naar bottrop 🙂

    #5604

    dusky
    Bijdrager

    Ja vanaf 1 april kost een dagkaartje nog maar 24 euro.

    #5605

    r1mario
    Bijdrager

    [quote=”Dusky” post=2085]Ja vanaf 1 april kost een dagkaartje nog maar 24 euro.[/quote]En nu is tie….?

    Ik betaal namelijk nooit want heb passen van het werk. Bottrop is ook niet duur eigenlijk, 47,50 incl eten en drinken de hele dag.

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 277)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.