Dit onderwerp bevat 72 reacties, heeft 43 stemmen, en is het laatst gewijzigd door twisted2000 12 jaren, 5 maanden geleden.
-
AuteurBerichten
-
9 november 2010 om 13:17 #3590
Eindelijk is het zover, US is terug van weggeweest en hoe!
Surfholland.nl heeft US 2 maanden geleden overgenomen van Ripstar met de gedachte de meest positieve en enthousiaste snowboard community van de Benelux weer onafhankelijk te ondersteunen. We willen een online platform creëren dat het mogelijk maakt om snowboarders met elkaar in contact te laten komen en zo de sport nog leuker maakt. Dag en nacht hebben we door geknald om de website geheel te vernieuwen en te zorgen dat US weer helemaal up to date is.
Vanaf nu zal de site weer online zijn en blijven. Surfholland is inmiddels alweer 11 jaar online en met succes! Dit willen we met jullie hulp ook gaan doen voor US, boarders voor boarders!
We hebben alle nieuwsberichten en gebruikersaccounts weten te behouden, je kunt dus gewoon inloggen met je oude US login gegevens. Wel willen we je vragen je profiel even opnieuw in te vullen en een profielfoto te uploaden.
Je kunt ook je facebook/twitter account koppelen aan je US profiel, zodat je profielfoto en je laatste statusbericht ook op US bijgewerkt worden, hoe cool is dat?!
[b]Vette prijzen[/b]
Iedereen die actief aan de gang gaat op het nieuwe US maakt binnenkort kans op hele vette prijzen, hierover volgt later meer info. We kunnen wel alvast verklappen dat actieve leden, die hun profiel invullen en actief zijn in het forum en andere US onderdelen, meer kans maken om te winnen…[b]Nieuwe mogelijkheden[/b]
Er zijn heel veel nieuwe mogelijkheden bijgekomen, teveel om op te noemen, dus we raden je aan gewoon een kijkje te gaan nemen op de nieuwe website. Het kan gebeuren dat er nog kleine foutjes tevoorschijn komen, mocht je een fout ontdekken laat het ons dan even weten, fiksen we het meteen![b]OPROEP voormalige US TEAM[/b]
Uiteraard willen we graag het voormalige US TEAM weer bijeenbrengen, zodat we samen weer als vanouds alle snowboarders in de Benelux kunnen supporten! Wil jij opnieuw ons team versterken? Mail naar info@ultimate-snowboarding.com!
We zijn nog op zoek naar: Erwin, Pieter, Rens, Thomas, Jascha, Marc, Tanja, Laura, Susanne, Patrick, Gerben, Paulos, Cees, Kenny, Pieter, Tobias, Jorien, Robert-Jan, Sylvia, Richard en Ronnie. (Jord en Peter hebben zich al gemeld)[b]Reporters gezocht[/b]US is een community voor en door hardcore snowboarders. We zijn dan ook op zoek naar ultimates die ons vrijwillig willen helpen met het zoeken en plaatsen van het laatste snowboardnieuws, reports en andere content. Wil jij ons team versterken? Mail naar info@ultimate-snowboarding.com!
[b]Moderators gezocht[/b]
Ook zijn we op zoek naar goede moderators die het forum overzichtelijk kunnen houden. Wil jij ons team versterken? Mail naar info@ultimate-snowboarding.com!Ultimates reunite!
Webmaster Thijs
10 november 2010 om 21:06 #3591Ik vind het wel dope! Paar kleine bugs/aanmerkingen waar kan ik die heen sturen :)?
10 november 2010 om 21:21 #3592Goed te horen dat de site op het eerste gezicht naar wens is!
Je kunt tips/bugs kwijt via mijn profiel of email info@ultimate-snowboarding.comAlvast bedankt voor jullie tips en hulp!
10 november 2010 om 22:36 #3593Jay Sweet :laugh:
10 november 2010 om 23:25 #3594Ziet er goed uit gasten ! welcome back.
10 november 2010 om 23:31 #3595Mja, ik heb er wel weer zin in eigenlijk!!
Goeie evaluatie gehad waarom die vorige uiteindelijk de soep in is gelopen?10 november 2010 om 23:37 #3596Beter dat US weer in de lucht is!
Succes!
10 november 2010 om 23:39 #3597Omdat er hiervoor een commerciële partij achterzat werden de kosten te hoog en verslonsde het. Zij vonden dit ook zonde en hebben ons de kans gegeven US weer op de rails te zetten. Wij gaan weer voor de boarders voor boarders mentaliteit net zoals wij surfholland.nl ook al 11 jaar met succes samen met de community up to date houden, samen staan we sterk!
[quote=”jellah” post=33]Mja, ik heb er wel weer zin in eigenlijk!!
Goeie evaluatie gehad waarom die vorige uiteindelijk de soep in is gelopen?[/quote]11 november 2010 om 00:06 #3599Yes! Heb het echt gemist toen het uit de lucht was! De site is alleen wel erg traag.
11 november 2010 om 00:10 #3600Welkom terug. Ik moet wel opmerken dat de site wel erg traag laadt en ook traag scrollt over mijn scherm.
Ik gebruik firefox. (en verder erg snel internet en snelle pc, dus daar ligt ’t niet aan)
11 november 2010 om 00:31 #3601Het is wennen, maar ziet er goed uit
11 november 2010 om 00:50 #3602Jippie!! Site is wel even wennen 🙂
11 november 2010 om 01:07 #3603Ehm.. hoe zet ik de functie dat ik een mailtje krijg dat er een reactie is geweest uit?
11 november 2010 om 01:30 #3604Staat normaal gezien vermeld in de mails die je steeds krijgt;)
11 november 2010 om 01:46 #3605Site is lekker, beetje wennen en precies tikkeltje traag maar zeer deftige job jongens.
Welcome back!
-
AuteurBerichten
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.