Home Forums Algemeen Algemeen US is back, Ultimates reunite!

Dit onderwerp bevat 72 reacties, heeft 43 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  twisted2000 13 jaren, 4 maanden geleden.

13 berichten aan het bekijken - 61 tot 73 (van in totaal 73)
  • Auteur
    Berichten
  • #4129

    Paginanummering probleem in het forum is verholpen bedankt voor je tip!

    #4130

    disco
    Bijdrager

    Goed bezig! 😆

    #4131

    faceplant
    Bijdrager

    bohh we zijn er weer mis wel t overzichtelijke andere us:D haha ff wennen ws..

    #4244

    sicco
    Bijdrager

    Wat zat ik hier op te wachtten zeg! Zie echt net op m’n mobiel dat US weer terug is! 😀 Op m’n mobiel wel traag, maar op pc gaat het redelijk/goed. Nieuwe site, nieuw profiel, go with the flow!

    Enige puntje van kritiek: Even wennen aan het (nog iets) onoverzichtelijke, maar dit komt vast goed.

    #4285

    woutertje
    Bijdrager

    Klein dingetje: bij 2ehands lopen de namen van sommige advertenties bij nieuwe advertenties door elkaar.

    verder: TOP!B)

    #4286

    Okay bedankt voor de tip, welke browser gebruik je? Dan check ik het even!

    #4288

    disco
    Bijdrager

    Ik weet niet wat woutertje heeft, maar ik gebruik firefox en daar is het ook in.
    Heb het gelijk maar even geprobeerd in IE en safari voor windows. IE heeft het ook en in safari is het nog gekker, dan staan alle advertenties op een rijtje.

    #4304

    schuimzeep
    Bijdrager

    [quote=”woutertje” post=742]Klein dingetje: bij 2ehands lopen de namen van sommige advertenties bij nieuwe advertenties door elkaar.

    verder: TOP!B)[/quote]

    idem hier met firefox en linux
    verder alles toppie!!!

    #4355

    Okay bedankt voor de tips, het is gefixt!

    #4356

    myrte
    Bijdrager

    Ik ben echt blij dat de site weer terug is.
    Ik miste echt een site zoals dit waar je alle info vandaan kon halen.

    Ik heb us hiervoor veel gevolgd, ik baalde dan ook als een stekker toen het ermee stopte.

    Super mannen succes!

    #4380

    rude00x
    Bijdrager

    Ziet er goed uit jongens!:woohoo:

    Welcome back!:)

    #4409

    banks
    Bijdrager

    Awesome!!!

    heb deze site toch wel lang gemist, en ben dus blij dat het weer terug is!

    Maar er stond dat je met je oude account kon inloggen, bij mij ging dat dus niet en heb dus maar een nieuw account aan moeten maken (gelukkig) met dezelfde naam. Beetje jammer, maar niet echt belangrijk verder.

    #4699

    twisted2000
    Bijdrager

    Ziet er goed uit! Schrok me dood toen ik zag dat us offline was. Thumbs up voor degene die er weer nieuw leven in hebben geblazen.

    Heb niet alle opmerkingen gelezen dus kan zijn dat iemand dit al heeft gezegd maar ik mis de artikelen die op US stonden over het onderhoudt van je board, wat nu n rocker en camber is etc etc.
    Toen ik nog studeerde had ik namelijk tijd (de tijd van slapen sux ;)) om dat allemaal bij te houden maar nu heb ik helaas wat minder tijd 😉 en dan is dat erg handig als je je kennis hier even kunt bijspijkeren ;).

    Verder even wennen maar ziet er top uit! :woohoo:

13 berichten aan het bekijken - 61 tot 73 (van in totaal 73)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.