Home Forums Indoor Skidôme Rucphen Skidome Algemeen

Dit onderwerp bevat 276 reacties, heeft 17 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  bjarne 10 jaren, 6 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 277)
  • Auteur
    Berichten
  • #6432

    bjarne
    Bijdrager

    wtf heb jij dan gedaan R-Win? hahaha

    @ Kevin: veel te lekker weer op het moment om in de sneeuw te staan 😀

    #6433

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Ja en ook te warm om te rollen en even boarden voor het werk is nooit weg :p

    #6434

    bjarne
    Bijdrager

    @ R-win: volgens mij leef je niet meer of wat? :p

    @ Kevin: das waar ook; voor het werk is nooit verkeerd :p

    #6435

    r-win
    Bijdrager

    Haha heel kort door de bocht: ik ben fromtaal op een muur geklapt en daarbij een aantal spieren in mijn arm waarschijnlijk doirgescheurt met het opvangen. Het is ook mogelijk dat ik pezen ook beschadigd heb. Ik krijg woensdag een extra onderzoek…. Dom foutje haha

    #6436

    bjarne
    Bijdrager

    damn! dat moet echt een flinke klap geweest zijn :S
    Hoe heb je dat voor elkaar gekregen man 😛 kon je niet meer stoppen?

    #6439

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Ik ga vanavond de muur is inspecteren om een deuk.

    Hoe gaat het inmiddels met je arm?

    #6440

    r-win
    Bijdrager

    [img]https://lh3.googleusercontent.com/-ivXGWUKTJ00/T_L7sLOsseI/AAAAAAAAAB0/hqyoSueNnoo/s640/foto.JPG[/img]
    Zo ziet het er nu uit… echter heb ik vooral last van me schouwder waar weinig aan te zien is… :sick:
    Hahahaha doe dat maar , ik lag ongeveer halverwege op de achterste piste :P.
    Overigens nog wel wat positiefs te melden! heb snowboard broek gekocht hahahaa

    #6441

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    De tering! Zou goed kunnen dat er wat met de spieren is. Mijn vriendin had ook een blauwe bovenarm nadat haar schouder gebroken was. Daar dachten ze aan spierscheuring in de biceps vanwege de blauwe plek.

    Hoelang mag je niks doen?

    Had die broek eerder gekocht, daardoor is het gekomen :p

    #6442

    bjarne
    Bijdrager

    Wtf man! die arm ziet er echt slecht uit!

    Je moet echt vertellen wat er gebeurt is en hoe je tegen die muur aankwam; ik kan het me echt niet voorstellen wat je gedaan hebt xD

    Hoop dat je snel weer op de been bent 🙂

    #6443

    roodnek
    Bijdrager

    Geen idee hoe de nieuwe site werkt aangezien het al ruim 6 jaar geleden is sinds ik op US zat. Dus ik hoop dat ik het zo goed doe. Anyhow, kan een van jullie mij vertellen hoe het park in Skidome deze dagen is? Zat te denken aan een zomerpasje, maar alleen als het park oke is.

    Is dit de moeite waard? Wordt het park goed bijgehouden?

    Alvast bedankt!

    #6444

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Momenteel zijn er nog wat werkzaamheden.

    Wat er nu staat:

    Baan 1
    Kleine schans
    Flat down box

    Baan 2
    Big air (ongeveer 9/10 meter)
    Double kink en donkey naast elkaar
    Single bar 8m

    Baan 3
    flat en rainbow box
    Tube en mini single bar

    Wat er nog komt:
    Kleine schans (baan 3, schans baan 1 weg)
    Flat box smal (baan 2)
    Double bar (baan 2)
    Big air bag

    En vast nog wel iets.

    Vaste shape dagen zijn dinsdag, vrijdag en zondag geloof ik. Als zal er op de avonden dat er niet geshaped hoeft te worden vermoedelijk wel door een aantal gedaan worden.

    Ben zelf net bezig geweest met de boxen/rails op baan 3 te zetten en daarna prima vermaakt op de double kink en donkey.

    #6445

    bjarne
    Bijdrager

    Binnenkort ga ik ook eens de rails proberen 🙂

    Tot dusver alleen nog boxen gedaan om ervaring op te doen; elke keer als ik naar die rails kijk schijt ik peeën.
    Maar in het park is voldoende variatie om langzaam op te bouwen.

    Zover ik heb meegemaakt varieert het een beetje hoe het park er bij ligt, ligt echt aan je timing 🙂

    #6446

    r-win
    Bijdrager

    Welcome back!

    Ik dacht ik laat weer is wat van me horen….
    Ik ben ondertussen van de week weer op het ziekenhuis geweest… ze denken dat ik mijn lange biceps doorgescheurd heb… Ik krijg donderdag een MRI scan. Ben benieuwd wat er uit gaat komen.

    Het ging als volgt:
    het was zo stom …. Ik maakte gewoon een goede bocht . Overstrekte heel ff me been waardoor ik hem effe ontspande en toen kwam ik vol tegen de muur aan. Zat er niet eens zo heel dicht bij.. Wilde me zelf tegen houden met me arm… de klap te vangen maar helaas was die gestrekt…. Gewoon een dom ongelukje dus …..

    Ik heb contact opgenomen met Skidome… Ze hebben mijn zomerpas ” bevroren” …. Dus ik kan me resterende tijd opmaken als ik gerevalideerd ben….

    #6447

    marck
    Bijdrager

    ik moet snel maar is ff keer langskomen,als ik zo die fotos zie is skidome der goed op vooruit gegaan.

    #6449

    roodnek
    Bijdrager

    Hey Kevin, bedankt voor je reactie. Klinkt wel goed! Ik denk dat ik woensdag maar eens een kijkje ga nemen.

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 277)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.